خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندهی انتظامی استان قزوین:

مشمولان پایه خدمتی دی ماه برای سربازی فراخوانده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۴۷۳

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین از اعزام مشمولان پایه خدمتی دی ماه 1400 خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امید همتی مجد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مشمولان وظیفه، اعزامی دی ماه 1400 قبل از حضور در  معاونت وظیفه عمومی استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی، باید با مراجعه به مراکز تزریق واکسن کرونا، ضمن انجام واکسیناسیون کارت تزریق واکسن را دریافت کرده و در زمان اعزام همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: مشمولان باید به منظور انجام معاینه سلامت و غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا به مرکز بهداشتی مراجعه کرده و همچنین در زمان اعزام، وسایل شخصی و بهداشتی را به همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: آن دسته از مشمولانی که خود یا خانواده آن‌ها مبتلا به بیماری کرونا هستند باید در اسرع وقت به معاونت وظیفه عمومی مراجعه کرده و تاریخ جدیدی برای اعزام آن‌ها تعیین شود، همچنین با توجه به وضعیت همه گیری کرونا در کشور و اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند برای حفظ سلامت مشمولان، خانواده‌ها از حضور و استقرار در محل اعزام خود داری کنند.

این مسئول انتظامی استان بیان کرد: آن دسته از مشمولانی که داوطلب عزیمت شخصی به مراکز آموزش هستند می‌توانند حداکثر ظرف 24 ساعت خود را به مراکز آموزش معرفی کنند.

وی اضافه کرد: مشمولان اعزامی به سایر استان‌ها باید در نظر داشته باشند که به منظور صیانت از ابتلا به بیماری از هرگونه توقف برای صرف غذا در مسیر خودداری شده و مشمولان باید جیره خشک بین راهی همراه و کلیه  اقلام بهداشتی مورد نیاز(ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست ها) را به همراه داشته باشند.

همتی مجد خاطر نشان کرد: با توجه به موارد ذکر شده و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، اعزام سربازان به مرخصی امکان پذیر نبوده و مشمولان باید اصل مدارک اعم از برگه اعزام، برگه محل مراجعه، برگه واکسیناسیون مننژیت و توام، کارت واکسیناسیون کرونا، کارت ملی و شناسنامه، سربازکارت(کارت بانکی)، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای 25 درصد و خانواده درجه یک شهداء و سایر موارد) را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز