خبرگزاری کار ایران

فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در دی 97

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۳۶

سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه 1397هستند را به خدمت سربازی فرا خواند.

به گزارش ایلنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه سال 1397دریافت کرده اند،می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، در این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان ساکن تهران بزرگ می بایست ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ یکم دی ماه 1397و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شد،در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در  پی خواهد داشت.

شایان ذکر است مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir  مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز