خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان :

اعزام سربازان گیلانی از فردا آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۵۸

سرپرست معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان گفت: مشمولان دارای برگ اعزام، فردا به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی این استان مراجعه کنند.

به گزاش ایلنا از رشت، سرهنگ حامد محمدی نژاد، سرپرست معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان گفت: مشمولان لیسانس، فوق لیسانس و دکترا برای اعزام به مراکز آموزشی باید رأس ساعت ۷ صبح فردا (دوشنبه یکم اردیبهشت ماه) در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان واقع در بلوار خلیج فارس – کیلومتر ۳ جاده رشت به تهران – جنب راهنمایی و رانندگی حضور داشته باشند.

وی افزود: طبق ماده ۵۸ قانون وظیفه عمومی اصلاحی ۲۲ آبان ۱۳۹۰ برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا ۳ ماه باشد، ۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیشتر از ۳ ماه باشد، ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.

سرپرست معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان اظهار داشت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیش از یک سال باشد، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، فراری محسوب شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ محمدی‌نژاد با اشاره به اینکه مشمولان قبل از معرفی خود در روز اعزام به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان، بهداشت فردی از قبیل کوتاه کردن موی سر و ناخن و … را رعایت کنند، گفت: مشمولان در صورت امکان وسایل شخصی، بهداشتی و ضدعفونی از جمله ماسک، دستکش، وسایل حمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن گیر، لباس زیر و گرم مورد نیاز و مقداری جیره خشک بین راهی به همراه داشته باشند.

وی افزود: مشمولانی که در اردیبهشت ماه امسال فراخوان شده و به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد، مورد غربالگری قرار خواهند گرفت.

سرپرست معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان با تاکید بر اینکه اعزام مشمولان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی انجام خواهد شد، اظهار داشت: بسته‌های بهداشتی نیز با توجیهات لازم توسط کارشناسان معاونت بهداشت، امداد و درمان در اختیار مشمولان قرار خواهد گرفت.

سرهنگ محمدی‌نژاد با بیان اینکه در اجرای دستورالعمل صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا، سربازان متاهل بعد از سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی، ادامه خدمت خود را در استان محل سکونت سپری خواهند کرد، تصریح کرد: مشمولان با هزینه سازمان وظیفه عمومی ناجا به مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز