خبرگزاری کار ایران

اعزام مشمولان وظیفه عمومی گیلان به مراکز آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۴۷۱

سرپرست معاونت وظیفه عمومی پلیس گیلان از اعزام کلیه مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به مراکز آموزشی در روز شنبه دوم مهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،سرهنگ حامد محمدی‌نژاد گفت: طبق موارد مندرج در برگه‌های اعزام به خدمت آن دسته از مشمولانی که برای اعزام به مراکز آموزش معرفی شده‌اند، خود را به آن مراکز معرفی و بقیه مشمولان باید رأس ساعت ۷ بامداد شنبه دوم مهر ماه ۱۴۰۱ در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان واقع در رشت - بلوار خلیج فارس - کیلومتر ۳ جاده رشت به قزوین - جنب راهنمایی و رانندگی حضور داشته باشند.

وی در ادامه، ماده ۵۸ قانون وظیفه عمومی اصلاحی ۲۲ آبان ۱۳۹۰ را تشریح کرد و گفت: طبق این قانون برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آن‌ها تا ۳ ماه باشد، ۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از ۳ ماه باشد، ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.

سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: مشمولان در روز اعزام، ماسک و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند.

سرهنگ محمدی‌نژاد با اشاره به اینکه طبق ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح مدت دوره آموزش رزم مقدماتی سربازان، ۶ هفته است و اعزام به مرخصی در طول دوره آموزشی امکان‌پذیر نیست گفت: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز شامل برگه اعزام به خدمت، برگه محل مراجعه، کارت واکسیناسیون، کارت ملی، شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، والدین نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز