خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد؛

کشف انبار بزرگ درختان تاغ و کوره زغال غیر مجاز در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۱۲

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و کشف انبار بزرگ ۱۰ میلیارد ریالی تاغ های منابع طبیعی و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مشکوک افرادی سودجو در انبار در محدوده یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیشابور پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ جمهوری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ جمهوری به همراه ماموران حفاظت منابع طبیعی پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به آدرس مربوطه عزیمت کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان به محض مشاهده ماموران علیرغم صدور دستور و اخطارهای مکرر قصد فرار داشتند که ماموران انتظامی با تیراندازی هوایی یکی از متهمان را دستگیر کردند. 

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از انبار مورد نظر حدود  ۱۵ تُن درخت تاغ مربوط به منابع طبیعی، یک عدد کوره غیر مجاز تبدیل زغال، انواع دستگاه‌های برش درختان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کشف کردند. 

سرهنگ حسینعلی زاده تصریح کرد: تحقیقات و تلاش پلیس به منظور دستگیری ۳ متهم دیگر این پرونده تا حصول نتیجه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی نیشابور با تقدیر از همکاری اداره منابع طبیعی و شهروندان با پلیس خاطرنشان کرد: تاغ زارهای مناطق جنوب شهرستان نیشابور از عوامل تثبیت شن های روان و حفظ تعادل اکوسیستم نیمه کویر است و از مردم درخواست می‌کنیم در حفظ این سرمایه‌های ارزشمند طبیعی کوشا و هرگونه خبری در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ یا به اداره منابع طبیعی شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز