خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

دستگیری عاملان تیراندازی و قتل در کمتر از ۲۴ در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۶۰

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان تیراندازی و قتل در کمتر از ۲۴ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجر به قتل در منطقه شالکوه شهرستان رشت، مأموران انتظامی بلافاصله با حضور در محل، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با حضور پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مردی ۴۰ ساله حین درگیری بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده و دو مرد ۲۱ و ۲۸ ساله دیگر که در این نزاع حضور داشتند، مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برابر تحقیقات صورت گرفته معلوم شد که مقتول به همراه همدستانش به علت اختلافات قبلی و قمار با چوب و چماق با ۳ نفر دیگر درگیر شده‌اند، گفت: کارآگاهان آگاهی با اقدامات فنی عاملان تیراندازی و قتل را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی کردند.

سرهنگ حسن‌پور با بیان اینکه مأموران آگاهی قاتل ۴۳ ساله و دو برادر وی را در شهر رشت دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری را از مخفیگاه آن‌ها کشف کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با پلیس برای برخورد با مجرمان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز