خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

فاز اول کارخانه تولید بلوک مرند به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۰۹۹

فاز اول کارخانه تولید بلوک و پانل مصالح بتنی تبلکس شرکت صنایع خاک چینی ایران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان مرند مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مرند، میر صولت مرتضوی با حضور در شهرستان مرند و بازدید شرکت صنایع خاک چینی ایران که جزء شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی (شستا) است، گفت: این کارخانه با همت جوانان و متخصصان ایرانی و مشارکت کشور آلمان در زمینی به مساحت 35 هکتار و با هزینه 710 میلیارد تومان و با اشتغال زایی مستقیم برای 105 نفر با ظرفیت اسمی تولید روزانه 1085 مترمکعب بلوک به بهره برداری رسید.

وی در ادامه سفر خود به شهرستان مرند در شرکت عالم آرا، تولید کننده لوله های GRP، حضوریافته و از نزدیک مشکلات این شرکت را مورد بررسی قرار داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بازدید خواهان حل مشکلات این شرکت با برگزاری جلسه ای به مشارکت سازمان تامین اجتماعی شد و افزود: متاسفانه این شرکت که با مشارکت مردمی در شهرستان مرند احداث شده، به دلیل سوء مدیریت به صورت نیمه تعطیل درآمده است که باید وزارت و شستا سریعا در این زمینه جلسه تشکیل داده و این شرکت را از بحران خارج کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز