خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

توسعه و تجهیز مدارس وابسته به خیرین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۷۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باتوجه به محدودیت منابع، خیرین مدرسه ساز در توسعه و تجهیز مدارس و گسترش سرانه فضاهای آموزشی نقش قابل توجهی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در جشنواره خیرین مدرسه ساز که با حضور معاون سازمان نوسازی مدارس برگزار شد، گفت: اعتبارات دولتی برای تجهیز مدارس کافی نیست و از این رو خیرین مدرسه‌ساز در ساخت مدارس بویژه در تقویت مدارس دولتی نقش اساسی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در استان قزوین خیرین مدرسه ساز همکاری خوبی دارند و در بسیاری از مناطق با کمک آن‌ها توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم و بخش زیادی از نیاز به فضاهای آموزشی رفع شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در استان قزوین یک‌هزار و 670 واحد آموزشی و 9 هزار کلاس درس وجود دارد که برای تجهیز آن‌ها از کمک خیران بهره می‌بریم.

این مسئول ادامه داد: در راستای احترام و تکریم خیران مدرسه ساز، مدارسی که به اسم آن‌ها نامگذاری شده است، تغییر پیدا نمی‌کند و به عنوان یک وظیقه از زحمات این خیران قدردانی می‌کنیم.

 وی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز بی چشم داشت و بی منت در ساخت و تجهیز مدارس همکاری دارند و تقدیر از آن‌ها کمتذین کاری است که می‌توان انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز