خبرگزاری کار ایران

روند غیرحضوری مدارس قزوین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۵۲

براساس اطلاعیه آموزش و پروش استان قزوین تمامی مدارس استان قزوین در این هفته هم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، آموزش و پرورش استان قزوین در اطلاعیه‌ای از ادامه روند غیرحضوری مدارس استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به تمدید محدودیت‌ها و مصوبات اعلام شده از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، فعالیت مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی و مراکز آموزشی در هفته پیش رو تا پایان هفته به‌صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود، در مراکز روستایی که امکان برگزاری کلاس‌های مجازی نیست و کمتر از ۱۰ دانش‌آموز  دارد، برگزاری حضوری کلاس‌ها مجاز است.

همکاران ادارات آموزش و پرورش نیز در مناطق ۱۴ گانه و سایر ادارات وابسته به آموزش و پرورش که در شرایط نارنجی و قرمز هستند، طبق مصوبه ستاد کرونا دو سوم از کارکنان در محل کار خود حضور خواهند داشت و یک سوم دیگر به صورت دورکاری وظایف محوله خود را انجام خواهد داد.

 میزان حضور کارکنان ادارات و عوامل اجرایی مدارس در وضعیت نارنجی و قرمز دو سوم و یک سوم به صورت دورکاری خواهدبود.

عوامل اجرایی مدارس که در دورکاری حضور دارند، باید طبق برنامه هفتگی در مدرسه نسبت به حمایت، نظارت، پیگیری و پشتیبانی نکات آموزشی و تربیتی به صورت غیرحضوری مبادرت کنند.

فعالیت‌های ورزشی و مسابقات داخل سالن‌های سرپوشیده آموزش و پرورش، در این مدت تعطیل است ومناطق ونواحی مجاز به اجاره دادن سالن‌های خود نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز