خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت مطرح کرد:

عمل به اقتصاد مقاومتی در پی بهره‌مندی صنعتگران از شرکت‌های دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۳۳

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استفاده از نخبگان کشور موجب بومی سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های جدید شده و به اقتصاد مقاومتی صنعت کشور کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو در حاشیه بازدید از غرفه فولاد مبارکه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متفافو، گفت: خوشبختانه فولاد مبارکه در موضوع فناوری و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان توانسته در موضوع بهره‌وری از فناوری‌های جدید و توجه به محیط زیست در استفاده از ضایعات تولیدی اقدامات مثبتی داشته باشد.

وی ادامه داد: توقع ما از فولاد مبارکه بیش از دیگر فولاد سازان کشور است و امیدواریم بیش از گذشته فعالیت‌های دانش بنیان خود را توسعه داده و همچنان پیشتاز باشد.

وی با تاکید بر اهمیت این مسئله گفت: زیرا این مهم موجب استفاده از نخبگان و در نتیجه بومی سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های جدید خواهد شد. در نتیجه این موارد به اقتصاد مقاومتی صنعت کشور کمک شایانی خواهد کرد.

جعفری با اشاره به مشکلات تامین انرژی در چرخه اقتصاد کشور گفت: این مشکل از دو طریق تولید انرژی توسط صنعتگران و بهینه سازی انرژی امکان‌پذیر است که توافقات اولیه برای این موضوع با برخی صنعتگران صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز