خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد؛

حوزه صنعت با وجود جنگ اقتصادی در حال توسعه و پیشرفت است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۷۰۰

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت، گفت: دشمن با وجود فشارهای اقتصادی نتوانسته به واحدهای صنعتی و تولیدی آسیب برساند و صنعتگران با وجود جنگ اقتصادی با تمام توان به کار خود ادامه می دهند و در حال توسعه و پیشرفت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن صالحی نیا در مراسم افتتاح واحد صنعتی تولیدکننده تجهیزات یکبار مصرف بیمارستانی در شهرک صنعتی توس، اظهار کرد: افزون بر 44 هزار واحد صنعتی و بیش از سه هزار واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت مدیریت این سازمان مشغول فعالیت است و بالغ بر 885 هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

وی افزود: برای حمایت از سرمایه گذاران در چارچوب اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در کشور و رفع موانع سرمایه گذاری و تولید اجرا شده و نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته، واحدها تا 13 سال معاف از پرداخت مالیات هستند.

صالحی نیا ادامه داد: فضای مطلوبی برای فعالیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی کشور فراهم است و اصلاح فرآیندهای سرمایه گذاری در چارچوب اهداف اقتصادی در جهت رشد و توسعه صنعتی انجام شده تا صاحبان صنعت بهره برداری کنند.

 وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کردند، گفت: در این راستا و تحقق اهداف آن برنامه های مهم و محوری حوزه صنعت در شهرکها و نواحی صنعتی تدوین شده تا شاهد ظرفیت حداکثری تولید در واحدهای صنعتی باشیم.

گفتنی است این واحد صنعتی تولیدکننده سفتی باکس آنتی باکتریال در کشور است که با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۵۰ نفر را فراهم کرده است.

همچنین پروژه خطوط انتقال دو مداره ۱۳۲ و ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی توس با هزینه ۱۶ میلیارد ریال، افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز