خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر بازرسی وزارت صمت به ایلنا خبر داد:

عزل مدیر یکی از شعبات بانک صنعت و معدن تهران به دنبال برخورد نامناسب با صنعت‌گران

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۵۲۸

به دنبال جلسه مشترک وزیر صنعت، معدن و تجارت با تولید کنندگان شهرک صنعتی شمس آباد تهران و اعلام نارضایتی تعدادی از صنعتگران از برخورد نامناسب رئیس یکی از شعبات بانک صنعت و معدن و فرافکنی این مدیر از انجام وظایف محوله؛ رحمانی به مدیر کل بازرسی دستور داد با این مدیر برخورد لازم انجام گیرد.

اکبر صادقی مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت، در این خصوص به ایلنا توضیح داد: بر اساس مستندات و بررسی‌های دقیق و کارشناسی به عمل آمده، این مدیر بانکی فاقد لیاقت در خدمت به تولیدکنندگان بوده و برابر ضوابط قانونی عزل شد.

صادقی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید ویژه‌ای بر رعایت حقوق همه صنعت‌گران و تولیدکنندگان دارد.

وی گفت: بدنه وزارت صمت مکلف است در رعایت حقوق و حرمت مراجعین و به ویژه در قبال صنعتگران، دقیق‌تر و مسئولانه‌تر از سایر مجموعه‌ها عمل کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی وزارت صمت تصریح کرد: سر باز زدن از مسئولیت و فرافکنی در قبال وظایف محوله به هیچ وجه در وزارت صمت پذیرفتنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای خدمتگذار در این وزارتخانه باید الزامات اخلاقی و قانونی را در سرلوحه کار خود قرار دهند و شایسته نیست با اقدام یا رفتاری نامربوط زمینه ساز دلسردی صنعتگران، تولیدکنندگان و تجار شوند.

این مسئول ادامه داد: منشور اخلاقی وزارتخانه باید در اولویت کاری تمام ارکان وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد و در صورت تخطی از قوانین، ضوابط و البته اخلاقیات، طبق ضوابط قانونی برخورد لازم بدون اغماض اعمال می‌شود.

صادقی تاکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی باید حمایت از تولیدکننده واقعی در دستور کار همه دستگاه‌ها به ویژه مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز