خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

تعداد 7 ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی مستقر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۵۰۵

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از تجهیز 7 ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز به 15 خودروی آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا صفاری در مراسم قدردانی از آتش نشانان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان قزوین تصریح کرد: در خصوص تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی به ایستگاه آتش نشانی به منظور ارتقای سطح ایمنی و مقابله با حوادث غیر مترقبه هم‌ اکنون 7 ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز به 15 خودروی آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به فعالیت می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: در سال آینده علاوه بر احداث یک ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی حکیمیه دو دستگاه خودروی آتش نشانی بهمراه تجهیزات برای تکمیل سازی آن خریداری خواهد شد.

صفاری افزود: 10 میلیارد جهت خرید تجهیزات ایمنی برای ایستگاه‌های آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال جاری هزینه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در طول یکسال گذشته 200 ساعت دوره‌های آموزشی پیشگیری از حریق، اطفای حریق و کمک‌های اولیه برگزار شده و 20 عملیات مانور آتش نشانی اطفای حریق هم در شهرک‌های صنعتی صورت گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحد‌های تولیدی و صنعتی برنامه‌های از قبیل تربیت و آموزش آتش نشانان، انجام ممیزی ایمنی واحد‌های صنعتی و برگزاری مانور‌های آموزشی و ترغیب پرسنل آتش نشانی به منظور تقویت آمادگی جسمانی، پایش و ارزیابی مرتب از کلیه عوامل خطرساز و ناایمن و شناسایی کانون‌ها خطر، ممیزی و تهیه شناسنامه HSEE بازدید‌های دوره‌ای توسط تیم منتخب از دستگاه‌های مرتبط، آموزش‌های مورد نیاز واحد‌های صنعتی و شناسایی کانون‌های خطر انجام شده که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر 160 واحد تولیدی پر خطر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شناسایی شده که با انجام ممیز‌های ویژه ایمنی و شناسایی نواقص و کاستی‌ها و اعلام به واحد‌های صنعتی و تولیدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز