خبرگزاری کار ایران

تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۰۴

۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر، ویژه دانش‌آموزان مقطع دبستان حاشیه شهر مشهدبه همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد تهیه و توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از آیین پویش مهر (حمایت از کودکان محصل و بی‌بضاعت حاشیه شهر) بازدید کردند.

حسین حسامی، رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد آغاز شده، اظهارکرد: در مرحله نخست، ۷۰۰ عدد کیف و لواز‌م‌التحریر برای کودکان دبستانی حاشیه شهر پیش‌بینی و تهیه شده است.

وی با بیان اینکه حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و با نگاه شناسایی ضرورت‌ها، قرارگاه جهادی را از ایام شیوع ویروس کرونا تشکیل داده، گفت: این قرارگاه به همت شهروندان مشهدی و بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکنون اقدامات و خدمات بسیار خوبی را ارائه کرده است.

حسامی افزود: در گام‌های بعدی، حمایت‌ها را به صورت بسته‌های معیشتی و در قالب رزمایش‌های مواسات و کمک‌های مومنانه ویژه افراد بی‌بضاعت ساکن حاشیه شهر دنبال کردیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه بسته‌های حمایتی تحصیلی در هماهنگی با نواحی مختلف سپاه ‌امام‌رضا(ع) و بسیج ادارات و کارمندان در محلات هدف و بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود، تصریح کرد: در کنار بسیجیان، همشهریان نیز می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

وی افزود: چنین رزمایش‌هایی، با توجه به اقتضائات حاکم بر جامعه ادامه‌دار خواهد بود.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه حاشیه شهر مشهد بخش قابل توجهی از جمعیت حاشیه‌نشین کشور را دربرمی‌گیرد، اظهارکرد: همین مهم سبب شده که توجه به حاشیه شهر مشهد، توجه ویژه‌ای را بطلبد و باید تلاش کنیم که شرایط خوبی را برای ساکنان این پهنه‌ها فراهم آوریم.

وی افزود: حمایت از ساکنان حاشیه شهر، وظیفه و رویکرد مدیریت شهری و شورای ششم شهر مشهد مقدس است؛ خوشبختانه، برهمین اساس رزمایش بسیار خوبی با مشارکت و همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد برای کودکان محصل نیازمند حاشیه شهر شکل گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز