خبرگزاری کار ایران

تشکیل قرارگاه جهادی بسیج شهرداری مشهد برای پیشگیری از شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۶۶۰

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد از تشکیل قرارگاه جهادی این حوزه در مناطق مختلف سطح شهر برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین حسامی در این خصوص اظهار کرد: همزمان با آغاز سال جدید و در ادامه اقدامات بسیج شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، تصمیم بر آن شد که یک قرارگاه جهادی متشکل از 5 کمیته اجرایی تولید، بسته‌بندی، توزیع، ضدعفونی و رسانه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: هر یک از کمیته‌های فوق در چهار محور و سیزده منطقه شهری و در دو شیفت صبح و عصر با هدف ارائه بسته‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا به جانبازان معزز نخاعی ، شیمیایی و همچنین بالای ۵۰ درصد در مناطق مختلف سطح شهر مشهد فعالیت داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری و شورای اسلامی مشهد مقدس با بیان این‌که توزیع بسته‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا با همکاری بنیاد شهید صورت گرفته، خاطرنشان کرد: این بسته‌ها به همت بسیجیان بین والدین معظم شهدا مستقر در مرکز توانیابی ایثار، جانبازان گرامی مستقر در آسایشگاه‌های امام خمینی(ره) و نیز اعصاب و روان توزیع شده است.

حسامی ادامه داد: همزمان با توزیع گسترده بسته‌های بهداشتی درب منزل جانبازان گرامی، تیم‌های موتوری و خودرویی بسیجیان شهرداری مشهد جهت ضدعفونی و گندزدایی اماکن حساس داخل و حاشیه‌شهر با وسایل و دستگاه‌های مربوطه به انجام اقدامات لازم پرداختند.

وی اظهار کرد: با توجه به تشکیل قرارگاه جهادی پیشگیری از شیوع کرونا در حوزه مقاومت بسیج شهرداری و شورای اسلامی مشهد مقدس، امیدواریم بتوانیم خدمات گسترده‌تری در مناطق به‌ویژه نقاط محروم و غیربرخوردار سطح شهر داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز