خبرگزاری کار ایران

فروش سگ جیبی در زنجان سرو صدا به پا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۱۴

سگها دارای اندازه های مختلفی هستند که نوع جیبی آن قد و قواره ی بسیار کوچکی دارد و بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد.

سگ جیبی و سگ گرگی بسیار زیبا و خوشگل بوده که رنگ سفید آن بسیار بین طرفداران محبوب است و به دلیل کوچک بودن برای منازل آپارتمانی بسیار مناسب می باشد. سگهای جیبی به نوعی سگهای مینیاتوری هستند که مورد پسند بسیاری از کودکان و جوانان قرار گرفته است و دارای نژادهای مختلفی می باشند. این سگها بسیار باهوش و جذاب هستند و می توانند به عنوان یک بازی سرگرم کننده برای افراد به شمار رود. مسئولیت نگهداری این سگها کمی دشوار است و می بایست مانند یک کودک نیازمند مراقبتهای ویژه ای می باشند. سگهای جیبی می بایست به طور منظم واکسینه شوند تا از انگل و بیماریهای ویروسی در امان بمانند و سلامت این حیوان بامزه را بالا ببرند.

سایت آراد برندینگ یکی از مراکز عرضه و فروش این نوع سگها می باشد که همه ی آنها دارای پروانه و گواهی سلامت می باشند و بسیار سالم و سرحال اند. شما فقط کافی است وارد سایت شوید و مدل انتخابی خود را به صورت عمده سفارش دهید تا از قیمتهای خوب آن نیز بر خوردار گردید.این سگها زیر نظر دامپزشک و تائیدیه ی سلامت به صورت واکسینه شده می باشند و دارای اصالت، نژاد و شناسنامه هستند و اگر سوال یا مسئله ی دیگری نیز برای تان پیش باید هم می توانید با مشاوران و کارشناسان ما مشورت کنید.

سگ جیبی تهران

سگ جیبی نیز مانند بقیه انواع سگها بسیار باهوش می باشد و ویژگیها و قابلیتهای آنها را دارد و مانند سایر سگها نیز علاقه زیادی به بازی دارد و سگ جیبی تهران از قیمت نسبتا بالایی نیز برخوردار است و همانند سگ خانگی هاسکی طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

بسیاری از افراد بر این باورند که تغییرات ژنتیکی در این نوع سگها به وجود آمده است زیرا در گذشته وجود نداشته اند و امروزه این مدلها دیده می شوند و برخی دیگر از افراد نیز خلاف آن را می پندارند که اطلاعات دقیقی در این مورد موجود نمی باشد اما آنچه مسلم است این است که این سگها بسیار باهوش، بامزه، زیبا و دوست داشتنی هستند و افراد بسیاری به آنها علاقه مند می باشند و مایل به خرید آنها نیز می باشند.

فروش سگ جیبی در زنجان سرو صدا به پا کرد

سگهای کوچک می توانند در کنار سایر اعضای خانواده به خوبی پرورش یابند و نمونه سگ جیبی زنجان انتخاب خوبی برای آن می باشد.برای آنکه طول عمر و سلامتی سگ تان تضمین شود باید از غذای سالم و مقوی مربوط به آن مانند تن ماهی برای سگ استفاده کنید که معمولا به دو صورت خشک و کنسروی موجود می باشد و در بازار به فروش می رسد. در هنگام غذا دادن به حیوان تان باید مراقب باشید که غذای بیش از حد ممکن است آنها را چاق کند و باعث بروز بیماریهای خطرناکی برای شان شود و جان سگ را به خطر بیاندازد. این سگها نیز دارای گواهی سلامت و واکسنهای مخصوص به خود می باشند و بسیار تمیز اند. سگهای جیبی به راحتی در کیف و ساکهای کوچک جا می شوند و می توانید آنها را با خود حمل کنید و به بیرون ببرید اما باید حتما از ساکهای مخصوص استفاده کرد که محل تنفس و دیدن برای شان باشد که احساس تنگی نفس و خفگی نکنند.

سگ جیبی خوشگل

نگهداری از سگ خانگی نیازمند اصول و نکاتی می باشد و می بایست در مورد مراقبت از آنها تحقیق کرد. سگ جیبی به دلیل خوشگل و زیبایی که دارد فروش بسیار بالایی داشته و افراد زیادی خواهان این حیوان بازیگوش هستند. سگهای جیبی به راحتی رام می شوند و با توجه به اعمال صاحب خود آن را اجرا می کند و یکی از گوش به حرف ترین حیوانات رام شده به شمار می روند.

 

سگهای جیبی مدلها و نژادهای متفاوتی دارند که می توان به پینشر، تریر، پودل شیتزو، پاک، منچستر، پومر و پاپیلان اشاره نمود که هر کدام از آنها نگهداری و مراقبتهای خاص خودش را دارد و دارای اشکال و قیافه های با مزه و زیبایی می باشند.سگهای پینشر با نام میمونی هم شناخته می شود، زیرا شکلی شبیه به میمون دارد و بسیار حیوانات شجاع و نترسی می باشند.

فروش سگ جیبی در زنجان سرو صدا به پا کرد

سگهای جیبی و سگ نگهبان معمولا در رنگهای ترکیبی مانند خاکستری، قهوه ای، مشکی و سگ جیبی سفید می باشند که بر اساس نوع نژاد رنگ آنها متغیر است اما سگ جیبی سفید در بین دختران طرفداران بسیار زیادی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. سگهای جیبی می توانند رابطه ی عاطفی را برای صاحب خود تداعی کنند و به سرعت به صاحب خود وابسته شوند. سگهای جیبی چون جثه ی ضعیف و کوچکی دارند نیاز به مراقبت بیشتری دارند و می بایست در فضای آرام و بدون تنش از آنها نگهداری کرد.

این سگها به راحتی در کیف و ساکهای کوچک جا می شوند و می توان آنها را به راحتی حمل کرد اما باید در نظر داشت قسمتی را برای تنفس آنها بگذارید تا دچار خفگی نشوند و یا آسیب جدی به آنها وارد نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز