خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید میز ناهارخوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۰۴۸

راهنمای خرید میز ناهارخوری

ابتدا باید بدانیم که به دنبال چه نوع میزی هستیم و بر اساس نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب کنیم. برای راحت تر شدن کار شما در انتخاب میز ناهار خوری مورد نظرتان، در زیر سعی کردیم انواع میز های غذا خوری را توضیح بدهیم.

  • خرید میز ناهار خوری چوبی:

     اکثر میز های ناهار خوری امروزه چوبی تولید می شوند. البته برای راحتی استفاده و تمیز کاری بهتر است از ترکیب چوب و ام دی اف (MDF) استفاده شود. معمولا جنس میز های ناهار خوری چوبی از چوب راش و توسکا می باشد. و صفحه آن غالبا از جنس ام دی اف با روکش چوب است. برخی از میز های غذا خوری نیز دارای صفحه شیشه ای هستند. بر روی برخی از آن ها هم شیشه بر روی صفحه چوبی قرار می گیرد.
  • خرید میز ناهارخوری شیشه ای: 

    همانطور که در بالا اشاره کردیم ، صفحه برخی از میز ها شیشه ای بوده وزیبایی خاصی را به ست ما می دهد. با اینکه شیشه های استفاده شده به عنوان صفحه میز ناهار خوری از ضخامت مناسبی برخوردارند، بهتر است ظروف خیلی داغ را به صورت مستقیم بر روی آنها قرار ندهیم.
  • خرید میز ناهار خوری فلزی:

     در گذشته میز ناهار خوری فلزی بیشتر مورد پسند بود و در حال حاضر مشتریان کمتر این مدل ها را انتخاب می کنند.
  • خوشبختانه برخی مدل های موجود در ایران میز از جنس فلز بوده و در عین حال ظاهر آنها مانند چوب است. این موضوع به دوام میز و صندلی ناهار خوری بسیار کمک می کند. در ضمن گزینه خوبی برای رستوران ها است.
  • خرید میز ناهار خوری رستورانی (تالار):

     توصیه ما به رستوران ها و تالار ها خرید میز ناهار خوری فلزی با طرح چوب است. این مدل ها بسیار با دوام و در عین حال زیبا هستند.
  • خرید میز ناهار خوری کم جا:

    با توجه به فضای کوچک برخی آپارتمان ها انتخاب میز کم جا گزینه بسیار مناسبی است. در ضمن کسانی که می خواهند میز ناهار خوری را در آشپزخانه قرار بدهند هم می توانند از این نوع میز ها استفاده کنند. میز غذاخوری کم جا به این صورت است که صندلی ها در زیر میز جاسازی شده و زمان استفاده بیرون می آیند.میز ناهارخوری چوبی

    میز ناهارخوری چوبی را می‌توان قدیمی‌ترین مدل میز ناهارخوری دانست. به دلیل کیفیت خوبی که این‌گونه میزها دارند حتی امروزه نیز طرف‌داران بسیاری دارند. میزهای چوبی ناهارخوری به دلیل زیبا بودن همیشه در دکوراسیون‌ها وجود دارند و هیچ‌وقت دمده نمی‌شوند. این میزهای پرطرف‌دار همیشه در هنگام خرید گزینه شماره یک هستند. به همین دلیل این میزها محبوبیت خاصی بین تمام اقشار جامعه دارند. شکل و ظاهر خاص این میزها باعث می‌شود که با بیشتر دکوراسیون‌ها تناسب و هماهنگی داشته باشند و هیچگاه قدیمی نشوند.

    راهنمای خرید میز ناهارخوری

    طراحی ظاهری میزهای ناهارخوری

    میزهای ناهارخوری از لحاظ ظاهر و شکل در انواع مختلفی طراحی می‌شوند. یک سری از این میزها شبیه به مبلمان کلاسیک است. یعنی در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار هستند. این‌گونه میزها را می‌توان در دکوراسیون کلاسیک و مدرن استفاده کرد.

    کمتر اشغال کردن فضا را شاید مهم‌ترین نقطه قوت این‌گونه میزها دانست. البته لازم به ذکر است که در برخی مدل‌ها حتی میزهای ناهارخوری از این هم ساده‌تر می‌شوند. به‌طوری‌که صندلی‌های آنها هیچ‌گونه قسمت اضافی ندارند و تنها شامل نشیمنگاه، چهارپایه و تکیه‌گاه است.

    این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگرچه این‌گونه میزها ساده و به‌دوراز بخش‌های اضافی هستند اما فوق‌العاده زیبا و شیک هستند. به همین خاطر میز ناهارخوری چوبی ساده نیز زیبایی‌های خاص خودش را دارد.

    صندلی‌های میز ناهارخوری چوبی

    در اکثر مدل‌های میزهای ناهارخوری چوبی صندلی‌های آنها ساده و بدون بخش‌های اضافی هستند. همین مورد باعث می‌شود که از صندلی‌ها به جز اتاق ناهارخوری بتوان در بخش‌های دیگر منزل نیز از آنها استفاده کرد. به‌عنوان‌مثال در هنگام مطالعه روی آن نشست و به مطالعه پرداخت و در هنگام آرایش کردن در پشت میز آرایش آن را قرار داد. به همین جهت اگر قصد خرید میز ناهارخوری جدید دارید، بهتر است صندلی‌هایی آن را نیز به‌دقت بررسی کنید.

    راهنمای خرید میز ناهارخوری

    انواع میزهای ناهارخوری

    میزهای ناهارخوری چوبی از لحاظ نوع طراحی به چندین دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به توضیح هرکدام از آنها خواهیم پرداخت. چنانچه قصد خریداری هرکدام از این مدل‌ها را دارید باید در مورد آن اطلاعات لازم را کسب کنید تا خرید شما با دکوراسیون منزل هماهنگی لازم را داشته باشد و دکوراسیون شما ناهماهنگ و زشت نگردد. از لحاظ دسته‌بندی می‌توان میزهای ناهارخوری چوبی را در دسته‌های میزهای ناهارخوری ساده و میزهای ناهارخوری تقسیم‌بندی کرد.

    میزهای ناهارخوری چوبی ساده

    این میزها دارای ساده‌ترین ظاهر ممکن برای یک میز بدون هیچ‌گونه بخش اضافی هستند. این میزها را گاهی اوقات به نام میزهای قدیمی نیز می‌شناسند زیرا طراحی خاصی در این میزها دیده نمی‌شود و دارای اشکال هندسی ساده هستند. برای کسانی که به دکوراسیون و وسایلی با ظاهر ساده علاقه‌مند هستند این‌گونه میزها بسیار مناسب است.

    میزهای ناهارخوری چوبی مدرن

    این میزها در انواع و اشکال مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. برای دکوراسیون‌های مدرن و کسانی که به میزهای مدرن ناهارخوری علاقه‌مند هستند این‌گونه میزها بسیار مناسب است. تنوع محصول در این دسته بسیار است و هر شخص باتوجه‌به سلیقهٔ خود می‌تواند یکی از این مدل میزها را خریداری کند. البته باید توجه داشت که این‌گونه میزها وقتی زیباتر به نظر می‌رسند که با دکوراسیون شما هماهنگی کامل را داشته باشند.

    میزهای ناهارخوری چوبی گرد

    میز ناهارخوری چوبی گرد یا دایره‌ای یکی دیگر از انواع میز ناهارخوری است که طرف‌داران خاص خودش را دارد. برای کسانی که دارای یک‌خانه با فضای کم هستند این نوع میز بسیار مناسب است. از مزیت‌های این میزها می‌توان به کمتر اشغال کردن فضا، زیبایی و شیک بودن آن اشاره کرد. این میزها به لطف شکل ظاهری‌شان فضای صمیمی را برای کسانی که دور آن می‌نشینند به وجود می‌آورد. متداول‌ترین نوع این میزها میزهای چهارنفره آن است. همچنین به لطف نوع طراحی، میزهای گرد ناهارخوری با اکثر فضاها و دکوراسیون‌ها هماهنگی دارند و می‌توان از آنها در اکثر فضاها استفاده کرد.

     

    مهم‌ترین نکات هنگام خرید میز ناهارخوری چوبی

    در هنگام خرید این میزها باید به چه نکته مهم دقت داشته باشید که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت. با رعایت این نکات شما یک خرید رضایت‌بخش را تجربه خواهید کرد.

    اولین نکته‌ای که در هنگام خرید میز ناهارخوری چوبی باید به آن توجه داشته باشید اندازه آن است. اندازه میز شما باید به شکلی باشد که در هنگام قرارگیری در اتاق ناهارخوری، بتوان یک فضای خالی هم برای رفت‌وآمد در کنار آن داشت. همچنین برای بهترشدن دکوراسیون باید در حدود یک متر و نیم از مبل‌ها یا دیوار فاصله داشته باشد. پس بنابراین در هنگام خرید به‌اندازه و فضایی که قرار است میز در آن قرار داده شود توجه کنید.

    دومین نکته هنگام خرید جنس چوب میز است. اگرچه برخی چوب‌ها ظاهر زیبایی دارند اما ممکن است جنس خوبی نداشته باشند و بعد از مدتی خراب شود. در کنار جنس میز باید به دوام و استحکام میز توجه کرد. میز ناهارخوری با استحکام کم ممکن است بعد از مدت کوتاهی بشکند و شما را مجبور به خرید یک میز ناهارخوری جدید کند.

    مزایا و معایب میزهای چوبی ناهارخوری

    میز ناهارخوری چوبی نیز همانند سایر وسایل دارای مزایا و معایبی است. از جمله مزایای این میزها می‌توان به زیبایی آنها اشاره کرد. این مورد بستگی به نوع چوب به‌کاررفته در آنها دارد. به‌عنوان‌مثال چوبی که طبیعی باشد دارای بافت طبیعی و سطح نرم است که زیبایی بسیار زیادی دارد اما در مقابل میزهای چوبی طبیعی در برابر آب بسیار حساس بوده و در برابر آب مقاومت چندانی ندارند. همچنین خط‌وخش یکی دیگر از عواملی است که میزهای ناهارخوری چوبی را زودتر خراب می‌کند. به همین جهت باید در مقابل این عوامل از میز باید به‌طورجدی مراقبت کرد.

  • خرید میز ناهار خوری ای بی اس (ABS):متریال استفاده شده در این محصولات بسیار با کیفیت، با دوام و بهداشتی است. ایران میز مدل های زیبایی از میز غذاخوری از جنس ای بی اس را ارائه می دهد. دوام این میز ها 50 سال است. زیبایی و تنوع رنگ این محصولات چشم نواز است.
  • قیمت میز ناهار خوری

  • قیمت میز ناهار خوری ایران میز بستگی به پارامتر های متفاوتی دارد. معمولا میز های ناهارخوری 4 نفره و همچنین میز ناهارخوری کم جا قیمت های مناسبتری دارند. یکی دیگر از پارامتر های موثر بر روی قیمت، پارچه انتخابی می باشد.
  • قیمت میز ناهار خوری 4 نفره

  • پرفروش ترین مدل میز غذاخوری ایران میز همیشه میز های غذاخوری 4 نفره بوده است. حتی اگر شما 5 نفر عضو خانواده داشته باشید میتوانید با اضافه کردن یک صندلی از سرویس ناهار خوری 4 نفره استفاده کنید. و یا اگر دو نفر هستید باز هم بهتر است انتخاب شما ست میز ناهار خوری 4 نفره باشد چرا که ممکن است یک زوج دیگر مهمان شما باشد.
  • قیمت میز ناهار خوری 6 نفره

  • میز ناهار خوری 6 نفره انتخاب خوبی برای خانواده های بزرگ تر است. معمولا قیمت میز غذاخوری 6 نفره یک و نیم برابر 4نفره است. در واقع میز کمی بزرگتر شده و دو عدد صندلی نیز اضافه گردیده است.
  • قیمت میز ناهار خوری 8 نفره و 10 نفره

  • اکثر مدل های موجود در سایت اینترنتی ایران میز به صورت میز غذاخوری 8 نفره و 10 نفره و حتی بزرگتر قابل تولید هستند. اگر فضای بزرگی دارید حتما توضیه ما انتخاب این مدل ها است چرا که در عین حال که زیبایی خاصی به خانه شما می دهد، مهمان هایتان هم راحت می توانند از آن استفاده کنند. میز ناهر خوری بزرگ مزیت خوبی برای پذیرایی از میهمان است. قیمت میز ناهار خوری 8 نفره تقریبا دو برابر 4 نفره است.

خرید میز ناهار خوری از ایران میز

هنکام خرید میز ناهار خوری از ایران میز، بهترین انتخاب ممکن را از نظر سبک و قیمت میز غذاخوری انجام دهید. در ایران میز طیف گسترده ای از میزهای ناهارخوری را قرار داده ایم که شما برای انتخاب راحت باشید. از میزهای مدرن گرفته تا میز های غذاخوری کلاسیک و میز های ناهار خوری کم جا. در ضمن همیشه تلاش ما ارائه بهترین کیفیت و در عین حال رقابتی ترین قیمت بوده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز