خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان؛

تعداد 79 واحد صنفی متخلف در قزوین پلمپ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۳۹۲

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک هزار و 992 پرونده تخلف صنفی درشش ماهه نخست سال جاری در حوزه کالاهای اساسی وجود دارد که از این تعداد 79 واحد صنفی بر اساس دستور مراجع قضایی پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مجید رحمانی با اعلام این خبر تصریح کرد: ارزش ریالی این میزان تخلفات بیش از 20 میلیارد تومان است که متصدیان واحدها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه تعداد پرونده‌های تشکیل شده با 74 هزار و 764 مورد بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی کشف و شناسایی شده‌اند گفت: این تخلفات متعلق به اصنافی شامل خواروبار، خبازان، مرغ و ماهی، بنکداران، میوه و تره بار، لبنیات، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و قصابی است که به صورت روزانه تحت نظارت بازرسان این سازمان قرار می گیرد.

رحمانی افزود: از بین واحدهای صنفی متخلف بر اساس دستور مراجع قضایی استان 79 واحد در همین مدت پلمب و بسته شدند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه کالاهای اساسی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴  به ما گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز