خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز از اجرای طرح فروش بلیت اربعین؛

بلیت سفر به تعداد ۲۷ دستگاه اتوبوس در قزوین فروخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۱۱۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: همزمان با نخستین روز از آغاز طرح فروش بلیت به زائران اربعین در استان قزوین، بلیت سفر برای ۲۷ دستگاه اتوبوس از پایانه قزوین به مرز مهران به فروش رسید.

به گزارش ایلنا، جواد حق لطفی با اعلام این خبر افزود: البته از تاریخ هفتم شهریورماه تا پایان روز ۱۱ شهریور نیز ۳۰ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی‌بوس ناوگان حمل و نقل مسافر از مبدا قزوین به مرز مهران به فروش رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: فروش بلیت در محل پایانه مسافربری قزوین با نرخ مصوب ادامه دارد و تمام تمهیدات لازم برای اعزام زائران اندیشیده شده است.

وی با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و خدمات به زائران اربعین در محل پایانه مسافربری قزوین گفت: در طول مدت اجرای طرح اربعین ۱۴۰۱ نمایندگان این اداره کل در محل این مستقر هستند و آماده پاسخگویی و رسیدگی به مسایل و شکایات زائران هستند.

حق‌لطفی از برخورد قاطع و فوری با هرگونه تخلف در زمینه جابه‌جایی زائران به ویژه دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب خبر داد و گفت: زائران هم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با انعکاس آن به سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای یاری‌گر ما باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: نرخ مصوب بلیت برای سفر اربعین از قزوین به مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۴۲۰ هزار تومان، اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۳۵۴ هزار تومان و اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۲۸۷ هزار تومان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز