خبرگزاری کار ایران

در نخستین ماه سال؛

بیش از 138 هزار نفر توسط ناوگان مسافربری قزوین جابه جا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۳۰

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در فروردین ماه سال جاری ۱۳۸هزار و ۴۴۷ نفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان جابه جا شده‌اند که از این تعداد ۵۴ هزار و ۹۷۵ مسافر داخل استان و ۸۳ هزار و ۴۷۲ مسافر به خارج از استان جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش ایلنا، علیرضا معیری‌پور با اعلام این خبر گفت: در این مدت ۹۰ هزار تن بار داخل استان و ۴۸۴ هزار تن نیز در خارج از استان توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین حمل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به صدور معاینه فنی خودروهای سنگین در استان گفت: با توجه به ارتباط بین سامانه معاینه فنی و سامانه صدور بارنامه و صورت وضعیت خودروهایی که فاقد معاینه فنی باشند قادر به دریافت بارنامه جهت حمل و بار و صورت وضعیت جهت انتقال مسافر در محورها نخواهند بود.

وی اضافه کرد: استان قزوین دارای ۵ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین است که به منظور ارتقای ایمنی تردد جاده‌ای و کاهش میزان آلودگی هوا زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاسیس و راه اندازی شده‌اند تا نسبت به کنترل فنی خودروهای سنگین اقدام و برای آن دسته از خودروهایی که فاقد نقص فنی باشند برگه معاینه فنی صادر شود.

این مسئول عنوان کرد:  در ماه گذشته 4 هزار و 468 برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در استان صادر شد.

به گفته معیری پور در این مدت ۳۹ هزار و ۴۳ برگ بارنامه، ۷۲ کارت هوشمند جدید برای ناوگان و رانندگان حمل و نقل بار و ۱۸کارت هوشمند برای ناوگان و رانندگان حمل و نقل مسافر نیز در استان قزوین صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز