خبرگزاری کار ایران

آشنایی ناشران و نویسندگان با بازارهای نشر جهانی در «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل»

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۰۷۰

مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: دبیرخانه طرح گرنت با هدف آموزش‌های کاربردی و آشنایی ناشران و نویسندگان با بازارهای نشر جهانی، رویداد «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جانعلی‌پور درباره محورها و اهداف رویداد «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل» توضیح داد و گفت: دبیرخانه طرح گرنت، این رویداد را با هدف آموزش‌های کاربردی و آشنایی ناشران و نویسندگان با بازارهای نشر جهانی، برگزار می‌کند و موضوعاتی همچون وضعیت نشر سایر کشورها، طرح‌های حمایتی نشر سایر کشورها، آشنایی با ناشران خارجی، جایگاه آژانس‌های ادبی و وضعیت ترجمه در نشست‌های این رویداد بررسی می شوند.

وی ادامه داد: نشست بررسی«نقش کارگزاران ادبی در توسعه تبادلات بین‌المللی نشر» اولین نشست رویداد «دوشنبه‌ها با نشر بین الملل» است که فردا دوشنبه ساعت ۱۱ در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گفته دبیر طرح حمایت از ترجمه و انتشار کتاب ایران، علاقه‌مندان همچنین می‌توانند این نشست را به صورت زنده از آپارات به نشانی aparat.com//khaneketab/live تماشا کنند. این سلسله نشست‌ها طی ۱۰ جلسه با موضوع‌ها و محورهای متنوع و مختلف در حوزه نشر بین‌الملل ادامه خواهند داشت.

جانعلی‌پور افزود: در اولین نشست «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل»، لیلی حائری (مدیر کارگزاری ادبی کیا)، امیربیک محمدی (مدیر کارگزاری ادبی تماس)، احمد ذوعلم (مدیر کارگزاری ادبی دایره مینا) و مریم رونق (کارشناس مجری) درباره «نقش کارگزاران ادبی در توسعه تبادلات بین‌المللی نشر» صحبت می‌کنند.  

نشست بررسی «نقش کارگزاران ادبی در توسعه تبادلات بین‌المللی نشر» دوشنبه ساعت ۱۱ در خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای یک، سالن عاشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز