خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

پرداخت تسهیلات به مشاغل فرهنگی و هنری قزوین از سرگرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۲۶۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: پرداخت تسهیلات سال 1401 به مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی هنری و قرآنی از سر گرفته شد.

به گزارش ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین فائزی گفت: پرداخت تسهیلات بانکی جهت کمک به کسب و کارهای خانگی(مشاغل خانگی) در سال 1401 در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی آغاز شد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: تمام متقاضیان درخواست وام می‌توانند با ورود و ثبت نام در سامانه mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir با انتخاب رشته فعالیت مورد نظر در این سامانه که مرتبط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند؛ این پرونده در سامانه قابل رویت است و کارشناسان این اداره کل با تایید طرح‌های ثبت نام شده متقاضیان را جهت دریافت مجوز مشاغل خانگی راهنمایی کرده و در نهایت مجوز از طریق اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی صادر می‌گردد و به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه در قالب طرح‌های مستقل و پشتیبان ( معرفی یک نفر یا دو نفر به عنوان همکار) است که البته سهم معرفی مشاغل خانگی در پشتیبان 80 درصد و در مستقل 20 درصداست.

فائزی تاکید کرد: بر اساس قانون مصرح در این خصوص، پرداخت تسهیلات فعلی منوط به تسویه حساب تسهیلات قبلی‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز