خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

شورای فرهنگ عمومی استان‌ها با اهداف خود فاصله زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۳۵۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در حال حاضر شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها کارکرد لازم را ندارد و با اهداف موجود فاصله زیادی دارد و از این رو باید تلاش کنیم تا این کارکرد به سمت نقطه مطلوب حرکت کند و این فاصله کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین محمدحسین فائزی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آوج گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها از جایگاه مهمی برخوردار است و باید وضعیت آن کارآمدتر باشد که در این راستا لازم است دبیرخانه این شورا با استفاده از ظرفیت نخبگان و هیئت‌های اندیشه ورز محتوای مناسبی را برای نشست‌ها فراهم کند و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی با استفاده از افراد خارج از مجموعه تصمیم سازی صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی با توجه به نقش و وظیفه‌ای که به عهده دارد باید در حوزه فرهنگ جایگاهی تاثیرگذارتر داشته باشد.      

این مسئول اظهار کرد: در راستای توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان فراخونی برای طرح‌های فرهنگی و هنری منتشر می‌شود و طرح‌های ارسالی بدون در نظر گرفتن جغرافیا و براساس کیفیت مو.رد ارش‌یابی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در توزیع بودجه 1401 هم نگاه عادلانه خواهمی داشت و اعتبارات صرفا در مرکز استان تجمیع نمی‌شود و سایر شهرستان‌ها هم از اعتبارات بهره‌مند می‌شوند و امکانات آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز