خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان:

توسعه پنجره واحد خدمات هوشمند در قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۳۴۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین گفت: توسعه پنجره واحد خدمات هوشمند در سطح استان ضرورت دارد و باید دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی نسبت به این امر اقدام کنند و نمایندگان استان هم برای تحقق این موضوع می‌توانند به سازمان برنامه و بودجه استان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالفضل یاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان که به منظور تبیین قانون بودجه 1401 و تملک دارایی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: استان قزوین تاکنون در پروژه‌های برق، راه آهن و مترو موفق به استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی نشده است و لازم یایت برای اجرای ابرپروژه‌های استان این ظرفیت را به کار بگیریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین عنوان کرد: تا پایان شهریور ماه و پس از راه اندازی سامانه جامع اطلس آب‌های سطحی و زیرزمینی، صدور مجوز برای صنایع آب بر ممنوع خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی هم از مواردی است که در سطح کشور مطرح شده و استان قزوین هم باید برای تحقق سهم مشخص شده برای خود اقدامات لازم را انجام دهد.

وی  اظهار کرد: بنابر آنچه در قانون بودجه 1401 مصوب شده، تمام حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی صرفا در یک فیش صادر می‌شود و صدور سایر فیش‌های پرداختی ممنوع است.

یاری گفت: برای کاهش نرخ بیکار یهم اعتباراتی در نظر گرفته شده است که طرح‌هایی در استان برای کاهش آمار بیکاران درحال اجرا است.

وی عنوان کرد: سهم استان قزوین از اعتبارات هزینه‌ای 1.9 درصد بود که در سال گذشته این میزان 54 درصد افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز