خبرگزاری کار ایران

تخصیص ۹۲ درصد از پست‌های مدیریتی به نیروهای داخلی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۸۶۷

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: در مجموع انتصاب ۶۴۷ نیرو به میزان ۹۲.۳ درصد از نیروهای شهرداری، از داخل مجموعه بوده است.

به گزارش ایلنا، لطف‌اله فروزنده در شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح «الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست‌های مدیریتی» با تأکید بر اینکه نگاه مدیریت شهری این است که از ظرفیت نیروهای داخلی استفاده شود، اظهار کرد: در مرکز تحول شهرداری ۶۰۰ نفر نیرو ارزیابی شدند و بانک اطلاعاتی مدیران، گردش شغلی و جانشین پروری در شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: شهرداری این زمینه را برای استفاده از ظرفیت های داخلی دارد و باور داریم که باید افق روشنی برای کارکنان ایجاد کنیم.

فروزنده با بیان اینکه از ۳۷۹ پست مرتبه ۴؛۱۴ تعداد ۳۷۱ پست به میزان ۹۹.۹ درصد از نیروهای داخلی استفاده شده است، خاطرنشان کرد: در مرتبه ۵؛۱۵ از ۱۸۹ پست ۱۸۸ پست و در مرتبه ۶؛۱۶ نیز ۷۲ درصد از داخل منصوب شده‌اند. در مجموع می توان گفت که انتصاب ۶۴۷ نیرو به میزان ۹۲.۳ درصد از داخل مجموعه شهرداری بوده است.

وی با تأکید بر اینکه این طرح و مصوبه پشتوانه کار ماست، یادآور شد: نقش نظارتی ما را وادار می کند که مصوبات اتفاق بیفتد؛ با این طرح، شهرداری می تواند کار را دنبال کند و پیام مثبتی برای کارکنان شهرداری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز