خبرگزاری کار ایران

به منظور جذب سرمایه های داخلی و خارجی؛

طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی سبزوار تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۲۹

نماینده مردم سبزوار، جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، به منظور جذب سرمایه های داخلی و خارجی و نیز به وجود آمدن عرصه فعالیت های تولیدی و تجاری برای افزایش صادرات کالا و ارائه بهینه خدمات، جهت حضور فعال در بازارهای منطقه ای و بین المللی، تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر عنابستانی افزود: این مصوبه پس از پیگیری های مستمر  و مجدانه در دو سال گذشته، به لطف خداوند متعال در روز گذشته روز گذشته و در جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، گرفته شد که یک گام بزرگ و ارزشمند برای توسعه غرب خراسان، به شمار می رود.

عنابستانی ادامه داد: بیش از ۱ سال و ۲ ماه است که متاسفانه صرفاً تنها منتظر یک مصوبه در شورای مذکور بودیم اما پس از رایزنی چندین باره با رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، این اتفاق مبارک به ثمر رسید. از این پس، عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار باید با استحکام و قدرت، آغاز شود.

وی گفت: استاندار، معاون استاندار و مسئولان سبزوار، باید از این فرصت برای توسعه غرب خراسان استفاده نمایند و راه را برای سرمایه گذاران، هموار نمایند. همه باید تلاش کنیم این اتفاق، سبب جذب سرمایه در غرب خراسان شده و نوید بخش اشتغال و تولید در این منطقه باشد.

نماینده مردم غرب خراسان اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سبزوار بیش از ۱۱ سال است که به تصویب دولت و مجلس رسیده و هیچکس نباید در مسیر اجرایی آن، سنگ اندازی نماید. این پروژه، بخش زیادی از مشکلات بیکاری در منطقه غرب خراسان را، برطرف می کند.

وی افزود: از تمامی کسانی که در تصویب این مصوبه نقش داشتند، قدردانی می شود و از همه سرمایه گذاران بومی و منطقه ای غرب خراسان درخواست میکنم که برای اخذ زمین و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز