خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

نارضایتی ۹۰ درصد باغداران از عملکرد صندوق کشمش تاکستان/ فعالیت غیرقانونی صندوق در دو سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۷۱۱

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۹۰ درصد باغداران از عملکرد و اقدامات صندوق کشمش ناراضی هستند و این امر هم برآمده از انتخابات نادرستی بود که با رای مستقیم سهامداران نبوده است.

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره عملکرد صندوق کشمش گفت: شاهد نارضایتی گسترده در عملکرد صندوق هستیم، با سرمایه‌ای که چند سال پیش در اختیار صندوق بود اگر خوب کار می‌شد باید سرمایه چهار تا پنج برابر می‌شد، اما صرفا به سود بانکی اکتفا شده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در زمینه صادرات کشمش هم اقدامات خوبی صورت نگرفته و بیشتر به‌عنوان واسطه عمل کرده‌اند که از اهداف صندوق دور است.

وی عنوان کرد: به دلیل تاخیر در انتخابات، دو سال است که صندوق غیرقانونی کار ارائه می‌دهند و به بهانه کرونا از برگزاری انتخابات امتناع می‌کنند، از صندوق مرکزی درخواست شده که برای برگزاری انتخابات سالم در اولین زمان ممکن ورود پیدا کند اما از ناحیه عده‌ای که منافع آن‌ها در میان است شاهد کارشکنی هستیم که برخی از آن‌ها داخل شهرستان بوده و با افرادی هم در ارتباط هستند.

این مسئول تاکید کرد: خواستار این هستیم که قانون تجارت اجرا شده و وضعیت رشد و توسعه پیدا کند، همچنین لازم است صندوق توسعه کشاورزی تقویت شود.

رحمانی ادامه داد: برای توسعه صندوق توسعه کشاورزی پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت و در قانون بودجه هم کمک خواهیم کرد.

وی بیان کرد: باید همه باغداران ورود پیدا کرده و افراد متخصص، متبحر، سالم و افرادی که با اقتصاد جهانی و صادرات غیر نفتی آشنا هستند در صندوق فعالیت داشته باشند تا به رشد برسد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: شبانه روز برای حل مشکلات استان و منطقه تلاش می‌کنیم و برای پشیرفت استان از نظرات افراد متخصص استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز