خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

12هزار واحد صنعتی راکد در کشور وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۷۴۹

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در سفر به استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی 12 هزارواحد راکد در کشور خبرداد.

علی رسولیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرکرد اظهار داشت: در سال گذشته خوشبختانه توانستیم   2000 واحد راکد صنعتی را احیا کنیم و پیش بینی ما برای امسال نیز احیای 2000 واحد راکد دیگر است.

وی افزود: امسال تلاش شده از ظرفیت بخش خصوصی در سطح استان‌ها استفاده شود که امید است با کمک استانداران، ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید و تامین منابع مالی توسط بانک‌ها واحد های راکد مجددا به چرخه تولید برگردند.

رسولیان خاطر نشان کرد: که تمرکز ما بر اعتبار و تسهیلات نیست بلکه تمرکز بر استفاده بیش‌تر از بخش خصوصی است، زیرا سوابق نشان می‌دهد واحدهایی که به چرخه تولید بازگشته و موفق عمل کرده، واحدهایی هستند که توسط فعالان اقتصادی توانمند، به چرخه تولید برگشته است.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت بیان کرد: در سال گذشته ۱۵ درصد واحدهای راکد کاهش پیدا کردند که برنامه ما در سال جاری کمتر کردن واحد های راکد است.

به گزارش ایلنا 12 هزار واحد راکد صنعتی در کشور وجود دارد که 4000واحدآن احیا شده و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

انتهای پیام/
راضیه صیادی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز