خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت آغاز سال نو

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۵۴۳

سال نو و روزهای سرشار از سرسبزی و طراوت بهاری را به ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند مهربان می خواهم در سال پیش رو احسن الحال را بر روزهایتان تقدیر کند.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به این شرح است:

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر الیل والنهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

بهار جلوه ای باشکوه از اراده پروردگار در بازآفرینی طبیعت و نوروز نماد نوشدن و دلدادگی به معبود است. سال نو و روزهای سرشار از سرسبزی و طراوت بهاری را به ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند مهربان می خواهم در سال پیش رو احسن الحال را بر روزهایتان تقدیر نماید.

خداوند را شاکرم که درطلیعه بهار و فرخنده روزهای شعبان المعظم، فرصت مغتنم خدمتگزاری در جزیره زیبای کیش را به من عطا فرمود. توفیقی بزرگ و مسئولیتی سترگ که امید دارم در کنف الطاف خاص حضرتش و همراهی ساکنان پرتلاش کیش منشاء خدماتی ماندگار و موثر باشد.

شایسته است پیش از هرچیز قدردان تلاش های شبانه روزی کادر درمان باشیم که در سایه ایثارگری های در خور تحسینشان سایه منحوس کرونا به تدریج رنگ می بازد و شرایط ایمن تری برای سفرهای نوروزی فراهم می شود. جزیره کیش به عنوان یکی از مطلوب ترین مقاصد گردشگری ملی امسال با توسعه زیر ساخت های حمل و نقل هوایی و دریایی، افزایش پروازها، ارتقاء خدمات اقامتی و تنوع برنامه های شاد و مفرح فرهنگی آماده میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی است.

رویکرد سازمان منطقه آزاد کیش نیز در سال نو برپایه شفاف سازی، اصلاح فرایندها، تسهیل گری و کاهش بروکراسی های اداری، استانداردسازی خدمات و به روز رسانی امکانات، افزایش جذب سرمایه گذاری، تعامل تنگاتنگ با فعالان اقتصادی و صاحبان صنوف، بسترسازی برای رونق فعالیت های بخش خصوصی و افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران استوار است. بی تردید با تحقق این راهبردها و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای رسیدن به جایگاه مطلوب می کوشیم تا کیش، این خاکپاره زرخیز ایران اسلامی، سهم شایسته تری در رونق اقتصادی کشور ایفا کند.

بر این باورم که ساکنان فرهیخته و پرتلاش کیش و گردشگران خوش ذوق این دیار لایق بهترین ها هستند، پس با توکل به پروردگار سبحان، و به مدد همراهی مردم و مجموعه دوستداران کیش در بخش های دولتی و خصوصی در سال ۱۴۰۱ با امید و انگیزه‌ای دوچندان برای خدمت به هموطنان عزتمندمان و سرافرازی میهن اسلامی تلاش خواهیم کرد. امید که در سال جدید شاهد صلح، ثبات و امنیت در سرتاسر جهان و منطقه باشیم. از خداوند مهربان آرامش، سلامت، بهروزی و موفقیت هموطنان عزیز به ویژه ساکنان خونگرم کیش را خواهانم.

                                                                            

                                                                        مهدی کشاورز

                                                           مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز