خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

میزان صادرات در شان ظرفیت‌های اقتصادی قزوین نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۴۶۳

استاندار قزوین گفت: آمارهای در دسترس استان در حوزه صادرات نشان دهنده این است که میزان صادرات در شأن تولید استان، ظرفیت‌های اقتصادی استان، فعالین اقتصادی، مدیران توانمند بخش خصوصی و تلاش‌های مدیران دولتی نیست و باید موانع و مشکلات مسیر صادارت استان از میان برداشته شود.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: آمارهایی که دنیا از اوضاع اقتصادی ایران برآورد کرده، امیدوارکننده است و بانک جهانی پیش بینی آمارهای رشد اقتصادی و تورم ایران را تغییر داده و مثبت‌تر کرده است که این به دلیل بهبود شرایط فروش نفت و شرایط خدمات در اقتصاد ایران است.

استاندار قزوین اضافه کرد: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بدون اینکه صادرات آسیب ببیند، رانت زدایی هم صورت گیرد و مردم منفعت بیشتری از صادرات ببرند.

وی عنوان کرد: در سطح استان بستر مساعدت دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی برای حمایت از هر مجموعه‌ای که به ارزش افزوده استان کمک کند، وجود دارد و همه مدیران در کنار آن‌ها خواهند بود و بدون هیچ دغدغه و نگرانی و با هماهنگی تمامی قوا، مدیران موظف و متعهد به پیگیری امور واحدهای تولیدی هستند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: تمام مدیران اقتصادی موظف هستند بدون هیچ نگرانی از بروز شائبه، مسائل اقتصادی واحدها را برطرف کنند و در این مسیر هیچ گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

اعلایی با بیان اینکه فعالان اقتصادی در دولت جدید به طور قطع شرایط مناسب‌تری را تجربه خواهند کرد، گفت: البته برخی از مشکلات زمان بر است ولی می‌تواند با آهنگ بهتری دنبال شود و دولت در این مسیر تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با توجه به برنامه ریزی و مصوبات انجام شده‌، بتوانیم با حضور رئیس جمهور ظرفیت‌های خوبی را برای استان اختصاص و روزهای بهتری را برای استان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز