خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد؛

تلاش برای بازگردانی تمام واحدهای تولیدی راکد قزوین در طول دو سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۲۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر در شهرک‌های صنعتی استان 200 واحد تولیدی داریم که در وضعیت راکد قرار دارند که با حمایت‌های لازم و همکاری نهادهای مختلف می‌توان امیدوار بود در طول دو سال به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری در بازدید از شهرک صنعتی کاسپین 2 که صبح امروز انجام شد گفت: برای حمایت از تولید در درجه اول صنایع مشکل دار رصد می‌شوند و پس از آن مشکلات با حضور دستگاه‌های متولی و خدمات رسان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا به رفع آن‌ها کمک کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: علاوه بر برگزاری جلسات مختلف برای بررسی مشکلات صنایع از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم در این راستا استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: برای کمک به اجرای طرح‌های در دست اجرا هم کارگروهی تشکیل شده و در آن موانعی که در راه اجرای طرح‌های تولیدی وجود دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد تا این طرح‌ها راحت‌تر و سریع‌تر به مرحله تولید برسند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه تولید موضوع مهم و اساسی کشور است و رهبری هم بارها به آن اشاره کرده است در استان تمام تلاش خود را برای حمایت و افزایش تولید به کار خواهیم گرفت.

صفاری گفت: شهرک صنعتی کاسپین دو که در آبیک واقع شده یکی از شهرک‌های صنعتی تقاضا محور است و با توسعه اراضی در این شهرک می‌توان زمینه جذب سرمایه گذاران بیشتری را فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز