خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

فعالیت واحدهای تولیدی قزوین امیدوار کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۹۴۹

استاندار قزوین گفت: طی بازدید از چند واحد تولیدی تاکستان مشخص شد که این چند واحد با ظرفیت کامل مشغول به فعالیت هستند و این نوع فعالیت تولیدی در استان امیدوار کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان تاکستان گفت: در استان قزوین با وجود شرایط اقتصادی موجود و تحریم‌ها، صنعت روزهای خوبی را داشته و با تلاش تولیدکنندگان به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی، شاهد اتفاقات خوب بودیم که باید تداوم داشته باشد.

استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به شکوفاتر شدن صنایع و رشد قابل توجه در برخی بخش‌ها نسبت به گذشته، صادرات کالاهای تولید داخل توسعه یافته است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال لازم است دستگاه‌های اجرایی از تولید کنندگان حمایت داشته و برای رفع موانع تولید تلاش کنیم.

وی بیان کرد:  در حال حاضر کشور به توسعه و رشد تولید نیاز اساسی دارد و لازم است جهت گیری مسئولان به جهت حمایت همه جانبه از مسئولان باشد که جلوگیری از واردات کالاهای دارای مشابه داخلی از جمله این راه‌ها است.

جمالی پور ادامه داد: ما به عنوان خادم تولید کنندگان با حضور در واحدها و بررسی مشکلات آن‌ها از نزدیک می‌توانیم برای حل آن‌ها بهتر عمل کنیم؛ در واقع نقش مسئولان در حمایت از تولید جایگاه مهمی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز