خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از چند طرح صنعتی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۴۸۳

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به همراه جمعی از مسئولان روز دوشنبه از چند طرح صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این مسئول بانکی در ابتدای سفر یک روزه خود از شرکت های هونام سفال و آذر شال در شهر شال از توابع شهرستان بوئین زهرا بازدید کرد.

برای این دو واحد تولیدی ۱۹ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ۴۰ میلیارد تسهیلات ریالی از سوی بانک صنعت و معدن تخصیص یافته که در صورت تکمیل و بهره برداری برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی می کنند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این بازدید گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تمام تلاش خود را برای ایفای رسالت خود که همان حمایت از تولید است به کارگرفته ایم و با پرداخت تسهیلات برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی در مناطق روستایی، محروم و کم برخوردار تلاش می کنیم.

مهری در ادامه در شهرک صنعتی حیدریه تاکستان حضور یافت و از یک شرکت در زمینه تولید سیلندر و سرسیلندر بازدید کرد.

به این واحد تولیدی ۳۳۸ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافته است که برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی می کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این بازدید گفت: حمایت از واحدهای دانش بنیان و صادرات گرا از اولویت های این بانک است و تاکنون عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته ایم.

مهری در ادامه از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت بازدید کرد و در جریان آخرین مشکلات و مسایل پیش روی آن قرار گرفت و برای حل مشکلات آنها قول مساعد داد.

وی همچنین در ادامه در شهرک صنعتی کاسپین قزوین حضور یافت و از یک شرکت تولید قطعات سوخت خودرو با ۲۰۰ نفر اشتغالزایی بازدید به عمل آورد.

این شرکت ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن استان تسهیلات دریافت کرده که نقش موثری در رونق اقتصادی این واحد تولیدی و اشتغالزایی آن داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز