خبرگزاری کار ایران

سرپرست اقتصادی استانداری آذربایجان غربی:

رسانه ها نقش اساسی در خصوص اطلاع رسانی مزایای طرح اصلاح اقتصادی دولت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۱۹۵

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: اقناع افکار عمومی درباره اجرای طرح ملی مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ضروری است و مسئولان استانی این موضوع را باید مدنظر قرار دهند.

به گزارش ایلنا, عباداله اکبری در نشست با اصحاب رسانه و مدیران اقتصادی استان اظهار کرد: اقناع منطقی افکار عمومی وظیفه همه ما به ویژه رسانه‌هاست لذا با توجه به اینکه اجرای این طرح برای نظام بسیار حیاتی و مهم است، اقناع‌سازی و روشنگری در این زمینه، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یک طرح مهم، حیاتی و کلیدی برای کشور و نظام است، افزود: دولت سیزدهم برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه اقدام به مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها کرده است و باید همه از این طرح حمایت کنند.

اکبری با بیان اینکه در این شرایط باید به سمت و سوی اطلاع‌رسانی صحیح در خصوص طرح اقتصادی حرکت کنیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و تریبون‌داران باید به این موضوع ورود کنند و در اقناع‌سازی افکار عمومی با رسانه‌ها همکاری های لازم را داشته باشند تا آنها بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی همچنین بر لزوم خنثی‌سازی عملیات مخرب رسانه‌های معاند تاکید کرد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، منافع مردم و مصالح نظام و حاکمیت کشور است که با اشرافیت کامل اجرا می‌شود و همه پیش‌بینی‌ها و تمهدات لازم انجام شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، یارانه به مردم پرداخت می‌شود که اجرای موفق این طرح با هماهنگی و همرایی همه نهادها قابل انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز