خبرگزاری کار ایران

سرپرست تاکسیرانی قزوین:

پرداخت وام نوسازی و تعمیرات تاکسی‌های قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۸۴۸

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز پرداخت وام قرض الحسنه نوسازی و تعمیرات تاکسی‌های فرسوده توسط صندوق کارآفرینی امید خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا وثوق‌نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ضرورت حمایت از رانندگان تاکسی در ماه گذشته تفاهم‌نامه حمایتی سه‌جانبه‌ای بین شهرداری قزوین، سازمان تاکسیرانی و صندوق کارآفرینی امید به امضا رسید که بر مبنای آن مقرر شد این تسهیلات با بازپرداخت پنج ساله، با نرخ کارمزد 4 درصد از محل تودیع و سپرده گذاری ثابت با مشارکت شهرداری، سازمان تاکسیرانی و صندوق کارآفرینی امید در اختیار رانندگان تاکسی قرار گیرد.     

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: در این وام قرض‌الحسنه که به منظور نوسازی و تعمیرات تاکسی‌های فرسوده در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد، سقف مبلغ پرداختی برای طرح نوسازی تا سقف 100 میلیون تومان و برای تعمیرات تا سقف 15 میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: در این طرح، آورده راننده تاکسی در طرح تعمیرات 10 درصد مبلغ تسهیلات و در طرح نوسازی 15 درصد وام و آوردۀ سازمان تاکسیرانی در طرح تعمیرات 23 درصد مبلغ وام و در طرح نوسازی 18 درصد خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده، اعطای وام قرض الحسنه صندوق حمایتی نوسازی و تعمیرات تاکسی‌های فرسوده توسط صندوق کارآفرینی امید آغاز شده و کلیه رانندگان تاکسی متقاضی این طرح می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به معاونت برنامه ریزی سازمان تاکسیرانی واحد نوسازی مراجعه کنند.

وی گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای طرح نوسازی و تعمیرات تاکسی فرسوده می‌توان به کاهش مصرف سوخت، کاهش میزان آلودگی هوا، ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل و ایمنی و رفاه شهروندان، بهبود سیما و منظر شهری، کاهش سن ناوگان تاکسیرانی و بهبود وضعیت معیشت رانندگان تاکسی اشاره کرد.

وثوق‌نیا گفت: امیدواریم با اعطای این تسهیلات گامی در راستای حمایت از رانندگان تاکسی برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز