خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اتاق اصناف قزوین واحدهای متخلف را به تعزیرات معرفی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۲۶۰

رئیس اتاق اصناف قزوین گفت: در آستانه شب یلدا بازرسان اتاق اصناف قزوین همراه بازرسان سایر نهادها بر بازار نظارت دارند و هرگونه تخلف توسط اصناف به تعزیرات ارجاع داده می‌شود.

محمد فرجزاده‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به نظارت‌ها بر اصناف در آستانه شب یلدا گفت: نظارت‌های بازرسان اتاق اصناف در تمام ایام سال و به صورت مستمر انجام می‌شود و اگر تخلفی صورت گیرد به تعزیرات معرفی می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف قزوین ادامه داد: در این بازدیدها سازمان صمت، تعزیرات و جهاد کشاورزی نیز همکاری دارند و گرانفروشی از مواردی است که مورد توجه جدی بازرسان ما قرار دارد.

وی درباره اجرای طرح هوشمند کرونا در اصناف استان گفت: باتوجه به آمارهای دانشگاه علوم پزشکی حدود 90 درصد شهرستان قزوین واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، اصناف قزوین نیز برای اجرای این طرح آمادگی دارند و اطلاعات لازم در سامانه‌ای که توسط ستاد ملی کرونا اعلام شده بارگذاری شده است.  

فرجزاده‌ها گفت: سامانه در مرحله آزمایشی مشکلاتی داشت که اکنون رفع شده، در مواردی مانند بررسی کد کارگاهی و کد بیمه خواستار اصلاح بودیم و درخواست داریم در بازرسی‌ها صرفا داشتن کارت واکسن و اطلاعات مربوط به کرونا بررسی شود و کدهای کارگاهی مد نظر نباشد.

این مسئول تاکید کرد: در پیشیگری از کرونا اصناف قزوین همراهی بالایی با ستاد کرونا داشته و در تصمیماتی که ستاد کرونا اتخاذ می‌کرد عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز