خبرگزاری کار ایران

احداث ۳۴ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۸۹۸

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۳۴ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد تا پایان امسال توسط بهزیستی و با مشارکت مردم و دستگاه‌های مختلف احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد، یک واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای ایتام، هشت واحد مسکونی ویژه معلولان سرپرست خانوار و ۲۵ واحد مسکونی نیز به سایر مددجویان تحت پوشش متعلق دارد.

وی افزود: در احداث این تعداد از واحدهای مسکونی علاوه بر مردم خیر و نوعدوست استان قزوین، برخی نهادها از جمله بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین نیز مشارکت دارند.

این مسئول با اشاره به واگذاری برخی از این واحدها به متقاضیان، یادآور شد: واحدهای مسکونی که توسط بسیج سازندگی در حال احداث است در هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان استانی به بهره برداری می رسد.

وارثی اضافه کرد: تامین مسکن امروز تبدیل به یکی از مهمترین دغدغه های مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی شده و این اداره کل با تمام توان خود به دنبال تامین این نیاز اساسی است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم در احداث واحدهای مسکونی یاد شده و سایر فعالیت های این نهاد روز به روز شاهد افزایش میزان مشارکت مردم باشیم تا بدین وسیله بتوانیم خدمات بهتری را به مددجویان ارایه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز