خبرگزاری کار ایران

احداث ۲۶۲ واحد مسکونی برای مددجویان استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۴۴۲

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: امسال ۲۶۲ واحد مسکونی را برای مددجویان این اداره کل احداث خواهیم کرد که نقش موثری در کاهش مشکلات جامعه هدف سازمان ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی روز چهارشنبه در افتتاح سه واحد مسکن مددجویی بهزیستی که با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین برگزار شد، افزود: یکی از رسالت‌های مهم سازمان بهزیستی برای جامعه هدف،  تأمین مسکن خانواده‌های دارای معلول است.

 وارثی افزود: از سال ۸۹ احداث مسکن بهزیستی به صورت مسکن مهر، تعاونی و خود مالکی شهری و روستایی آغاز شد که چهار هزار و ۲۰۳ واحد آن سهیمه استان بود.

وی اظهار داشت: از مجموع سهمیه استان ۲ هزار و ۷۵۰ واحد تاکنون ساخته و واگذار شده و هزار و ۷۵۹ واحد هم در حال ساخت است.

وارثی اضافه کرد: تاکنون ۱۱ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به این واحدها اختصاص یافته است.

این مسئول تصریح کرد: امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت سه واحد مسکونی در شهر قشلاق در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع که توسط یکی از خیران منطقه اهدا شده است افتتاح شد.

وی افزود: این واحدهای مسکونی ۸۰ متری با زیر بنای ۱۳۰ متر و پنج میلیارد تومان اعتبار امروز به مددجویان تحت پوشش واگذار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز