خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

محرومیت‌زدایی با رعایت حفظ جایگاه افراد تحت پوشش صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۵۹

اقدامات بهزیستی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، توانبخشی، پشتیبانی، اشتغال و مسکن، راهکارهایی برای تثبیت و ارتقای سلامت روحی و روانی افراد تحت پوشش این مرکز است.

حسین افشارمقدم، مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: اقدامات بهزیستی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، توانبخشی، پشتیبانی، اشتغال و مسکن راهکارهایی برای تثبیت و ارتقای سلامت روحی و روانی افراد تحت پوشش این مرکز است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ وی افزود: محرومیت‌زدایی از افراد تحت پوشش بهزیستی استان قزوین با رعایت حفظ جایگاه و تکریم آنان از جمله مواردی است که رشد و پویایی این قشر از جامعه را به دنبال خواهد داشت.

افشارمقدم اضافه کرد: در حال حاضر نگاه ترحم‌آمیز یکی از مشکلاتی است که گریبان گیر مجموعه دست‌اندرکاران بهزیستی و عاملی برای غفلت از توانمندسازی مددجویان محسوب می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش در برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه تأکید کرد: افزایش نگران کننده آمار طلاق و اعتیاد از مسائلی است که حل آن نیازمند روش‌هایی نوین و کاربردی است و حضور میدانی موسسات خیریه از ضروریات این امر به حساب می‌آید.

وی با اشاره تلاش بی‌وقفه، چشمگیر و در عین حال مخفی بهزیستی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: کمبود اعتبارات در سازمان بهزیستی از جمله مشکلاتی است که همواره مانعی برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به جامعه هدف بهزیستی محسوب می‌شود.

افشار مقدم اضافه کرد: مشارکت‌های مردمی ساز و کار مناسبی برای تسهیل و هم‌پوشانی خدمات مرکز بهزیستی است که نیاز است با توجه به آموزه‌های دنی و تکالیف انسانی در انجام آن همت گمارد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین در خاتمه احیای سبک زندگی ایرانی اسلامی را راه حل مؤثری برای کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه معلولان و مددجویان معرفی و اظهار امیدواری کرد افزایش رفاه اجتماعی به بهبود وضعیت جامعه هدف بهزیستی بیانجامد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز