خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای استان:

15 درصد جمعیت استان قزوین علیه کرونا واکسینه شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۳۱

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: در حال حاضر 15 درصد جمعیت استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و برای آن‌ها بیش از 186 هزار دوز واکسن تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه فوق العاده کمیته واکسیناسیون ستاد کرونای استان که صبح امروز در استانداری تشکیل شد، گفت: از هفته گذشته سرعت تزریق واکسن کرونا در استان قزوین شتاب خوبی گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر 15 درصد جمعیت استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و برای آن‌ها بیش از  186 هزار دوز واکسن تزریق شده است.

وی عنوان کرد: طی دو روز گذشته که واکسیناسیون خبرنگاران و فرهنگیان در استان آغاز شده 80 درصد خبرنگاران و 50 درصد فرهنگیان و همچنین زندانیان علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی نیز طی این دو روز آغاز و ادامه خواهد داشت.

حبیبی گفت: اولویت بعدی دریافت واکسن که طی روزهای آینده دوز اول را دریافت می‌کنند شامل، رانندگان حمل و نقل درون و برون شهری، پلیس راهور، آتش نشانان، اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، کارکنان پست، مراکز پلاک گذاری خودروها و کارکنان سکوهای بنزین و گاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز