با حضور معاون فرهنگی معاون اول رئیس جمهور؛
آیین گرامیداشت مقام استاد و تقدیر از سرآمدان آموزشی، فرهنگی و بازنشستگان دانشگاه شیراز، با حضور معاون فرهنگی-اجتماعی معاون اول رئیسجمهور، رؤسای دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد نخبگان فارس، اعضای هیئترئیسه و جمعی از دانشگاهیان در تالار فجر این دانشگاه برگزار شد.