خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت مخابرات در گفت‌و‌گو با ایلنا:

عرضه اینترنت نامحدود توسط شرکت مخابرات متوقف شد/تعرفه ارائه شده نهایی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۵۵۸

سخنگوی شرکت مخابرات ایران از استقبال ۱۴۷ هزار نفر شامل مشتریان بسته‌های قبلی مخابرات و مشتریان جدید از بسته‌های مدل غیرحجمی اینترنت براساس مصرف منصفانه خبر داد.

محمد رضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به وضعیت کاربرانی که از اینترنت حجمی مخابرات استفاده می‌کنند، گفت: مخابرات خود را ملزم می‌داند تا به مشترکان  سرویس مناسب ارائه دهد و رضایت مشتریان را کسب کند بر همین اساس، مشترکانی که عضو اینترنت حجمی شرکت مخابرات هستند، تا زمانی که قرارداد آن‌ها ذکر شده است بدون هیچ مشکلی می‌توانند از سرویس‌های حجمی استفاده کنند اما پس از مدت زمان قرارداد باید به مدل غیر حجمی بر اساس مصرف منصفانه مهاجرت کنند.

وی افزود: مشترکان اینترنت حجمی مخابرات در صورتی که قصد داشته باشند سرعت یا حجم خود را تغییر بدهند بر اساس مدل جدید اینترنت با آن‌ها قراردادی منعقد می‌شود که برای کاربر مقرون به صرفه‌تر است. در حقیقت اگر مشترکی حجم خود را تمام کرده باشد، خرید حجم جدید بر اساس مدل جدید اینترنت مقدور است  اما در صورتی که مدت زمان سرویس و حجم مصرفی باقی مانده باشد، در حال تعریف فرآیندی برای انتقال مشترک به مدل جدید اینترنت بر اساس مصرف منصفانه هستیم.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران درباره فروش اینترنت نامحدود گفت: عرضه سرویس‌های مبتنی بر اینترنت نامحدود متوقف شده و دیگر اینترنت نامحدود به کاربران ارائه نمی‌شود. مخابرات به مشتریان متقاضی برای اینترنت حجمی یا غیر حجمی بر اساس مصوبه کمیسیون 266 تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سرویس‌هایی مبتنی بر مدل اینترنت غیر حجمی با سقف مصرف منصفانه عرضه می‌کند.

بیدخام با بیان این که دسترسی مشترکان قبلی اینترنت نامحدود قطع نمی‌شود، خاطر نشان کرد: سیاست شرکت مخابرات استفاده تمامی مشترکان از سرویس‌های مدل جدید اینترنت است. دسترسی مشترکان قبلی اینترنت نامحدود که به صورت دوره‌ای اقدام به پرداخت مبلغی برای سرویس اینترنت می‌کنند، به هیچ وجه قطع نمی‌شود مگر آن که از سوی مشترک درخواست شود که سرویس قطع یا به مدل جدید اینترنت غیر حجمی بر اساس مصرف منصفانه تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به مدت زمان تغییر سرویس از مدل‌های قبلی به سرویس‌های مخابرات مبتنی بر مدل اینترنت غیر حجمی بر اساس مصرف منصفانه گفت: مشترکان قبلی از جمله مشترکان اینترنت حجمی و نامحدود برای تغییر به سرویس‌های جدید اینترنت مخابرات به دفاتر مخابراتی مراجعه کنند یا با سامانه ۲۰۲۰ تماس حاصل کند.

بیدخام یادآور شد: عملیات انتقال نیاز به صرف زمان خاصی ندارد و به صورت آنی انجام می‌شود. همچنین ارائه سرویس‌های  مبتنی بر مدل جدید اینترنت به مشترکان جدید در اسرع وقت صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: از زمان ارائه بسته‌های اینترنت غیر حجمی بر اساس مصرف منصفانه مخابرات تا به امروز استقبال بسیار خوبی شده است. هم اکنون ۱۴۷ هزار نفر شامل مشتریان بسته‌های قبلی مخابرات و مشتریان جدید از بسته‌های جدید اینترنت استفاده می‌کنند.

سخنگوی مخابرات درباره نهایی شده تعرفه ارائه شده از سوی مخابرات نیز اظهار کرد: تعرفه ارائه شده از سوی مخابرات نهایی نیست و برای رصد بازار است؛ امیدواریم بسته بهتری را بتوانیم به مشترک ارائه بدهیم اما هم اکنون برنامه‌ای برای تغییر بسته‌های فعلی وجود ندارد و تغییر بسته‌های اینترنت در آینده با نیازسنجی مشترکان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مشترکان برای مشاهده سرعت سرویس و حجم مصرف شده از بسته‌های مدل اینترنت غیر حجمی بر اساس سقف مصرف منصفانه می‌توانند به سایت مخابرات ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز