خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

همان بلایی که سر داعش و آمریکا در عین الاسد آوردیم؛ بر سر جسارت کنندگان به حسین همدانی می‌آوریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴۸۸

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: این روزها در شرایطی که همه جامعه سر دو راهی‌ها قرار داریم با تیترها و عناوینی که استفاده می‌کنیم و با همه قدرت فضای مجازی می‌توانیم خیلی‌ها را با امام جامعه و انقلاب همراه کنیم، درواقع اصحاب رسانه این قابلیت را دارند که جامعه را در سر دو راهی‌ها به سمت قله و امامت هدایت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم ویژه روز خبرنگار که پیش از ظهر امروز در حسینه مرکزی امامزاده حسین (ع) برگزار شد، گفت: خصوصیت جامعه امامت این است که میدان و صحنه جدید خلق می‌کنند، عاشورا نشان داد که امام جامعه ایستاده و ما هم امروز باید در محور امام جامعه حرکت کنیم و بدانیم که منطق عاشورا همین است و منطق عاشورا گریه نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ما به اندازه‌ای پای امام خودمان هستیم که زبان حق و عمل او را دنبال کنیم؛ در واقع عمل ما نشان می‌دهد یاران سید الشهدا(ع) هستیم.

وی عنوان کرد: شما به عنوان رخساره عملی سید الشهدا، دستگاه اهل بیت(ع) و  انقلاب معرفی می‌شوید و اعلام می‌شود که این‌ها خانواده انقلاب و رسانه انقلاب هستند و این سنخیت و نزدیکی وجود دارد.

این مسئول نظامی استان ادامه داد: ما همیشه در مناظره‌ها و انتخاب دوراهی‌ها قرار داریم و همانطور که درحال حاضر گذشته را نقل می‌کنیم ما هم روایت نسل بعدی خواهیم بود، در این مسسیر باید تلاش کنیم به جبهه حق رزمنده اضافه کنیم.

وی اظهار کرد: در مسیر امام بودن عمل صادقانه و در میدان بودن می‌طلبد و برخی در این راه حضور داشته اما خود را به ندیدن زدند و برخی هم در ظاهر در این مسیر حرکت کردند که با عمل کردن تفاوت دارد.

آتانی درباره جسارت به سردار همدانی گفت: من این مرد را در جبهه مقاومت دیدم از اول انقلاب فرمانده میدانی بود و در صحنه اول ایستاده و رشادت‌های فراوانی را در سوریه و لبنان داشت، باید به فردی که جسارت کرده گفت، آیا فردی که چنین صحنه‌هایی را برای انقلاب خرج کرد بی افتخار است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: شهید محمود شهبازی به حسین همدانی گفته انتهای کار ما نابودی اسرائیل است و امروز ما این نگاه را داریم، عده‌ای خاکریزهای کوچک را نگاه می‌کنند، ما این‌ها را پشت سر گذاشتیم، ما نمی‌توانیم از کنار حوادث کشوری بگذریم، از رشادت‌هایی که به چشم خودم در سوریه از حسین همدانی دیدیم خواهم گفت، آیا این فرد بی افتخار است.   

وی عنوان کرد: رهبری در پیامی که به مناسبت شهادت سردار همدانی داشت عنوان  کرد که صف طولانی شهادت منتظرانی دارد که در صف طویل آن نشسته‌ایم.

آتانی ادامه داد: به همه آن‌هایی که به حسین همدانی جسارت کردند می‌گوییم ما در صف طویل منتظران شهادت هستیم و آروزی ما رسیدن به او است و پرقدرت در مقابل دشمنانش در هر سطح و نقطه و در هر جایی که باشند همان بلایی که سر داعش در سوریه و آمریکا در عین الاسد آوردیم همان بلا را سر دشمنانش می‌آوریم.

وی تاکید کرد: به قله ما بی احترامی شده، البته هنوز جرات نکرده‌اند که بگویند برای ما است، اما به قله خیالی آن‌ها خواهیم زد و توهمشان را از سرشان بیرون خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:  با کمک و زبان صادق شما جامعه را به جلو خواهیم برد، ما در جامعه زنده زندگی می‌کنیم و در جامعه‌ای که پویا و پیشرونده است نمی‌توانیم نسبت به حوادث کشور بی تفاوت باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز