خبرگزاری کار ایران

فرمانده هوانیروز ارتش:

دستاوردهای انقلاب با جهاد تبیین به جامعه منتقل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۶۹۵

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باتوجه به اهمیت جهاد تبیین لازم است دستاوردهای انقلاب در قالب آن برای جامعه ارائه شود و باید بدانیم همین جهاد راه اصلی مقابله با دشمن در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر یوسف قربانی در مراسم یادبود شهید عیوضی که در مزار این شهید در آبیک برگزار شد، گفت: آمریکا که ابرقدرت پوشالی است امروز به برکت خون شهدا و جانبازان و خانواده‌هایشان از ایران می‌ترسد و امروز نیروهای مسلح ایران قدرتی بازدارنده در سطح جهان است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دشمن در فضای مجازی علیه ایران برنامه ریزی کرده و نظام خانواده را هدف قرار داده و در این شرایط باید مراقب باشیم و متزلزل نشویم.

وی ادامه داد: اقتدار امروز ارتش به دلیل حجرکت در خط رهبری است و ما باید همواره به ولایت توجه داشته و هم راستای با آن حرکت کنیم.

این مقام نظامی کشور بیان کرد: نیروهای مسلح علی‌رغم تحریمی که 40 سال بر کشور تحمیل شده همچنان اقتدار خود را حفظ کرده است و با ایثاری که شهدایی مانند شهید عیوضی داشتند دشمنان در کشورهای همجوار ما آشوب به پا می‌کنند اما جرات ایجاد مشکل برای ما را ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز