خبرگزاری کار ایران

عضو کانون شوراهای اسلامی کار گلستان:

امسال هم نحوه افزایش مزد دور از انصاف بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۴۴

با توجه به اینکه تورم طبق آمار رسمی ۳۰ درصد اعلام شده است، افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارگران اقدامی غیر عادلانه بود / سازمان تامین اجتماعی با سرمایه کارگران به قطب اقتصادی کشور تبدیل شده است و باید دراختیار کارگران باشد و به آن‌ها خدمت رسانی کند.

عضو هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان گلستان بابیان بیان اینکه همیشه در حق کارگران همیشه کم لطفی شده است، گفت: در تعین دستمزد‌های سال ۹۳ نیز بازهم در حق کارگران بی انصافی شد.
به گزارش ایلنا «سهراب مهاجر» با اعلام این مطلب در دیدار تشکلات کارگری با نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تورم طبق آمار رسمی ۳۰ درصد اعلام شده است، افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارگران اقدامی غیر عادلانه بود.
وی همچنین در خصوص ادغام بخش درمان و به وزارت بهداشت در قالب طرح بیمه سلامت گفت: با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی این اقدام به زیان جامعه کارگر است.
مهاجر یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی با سرمایه کارگران به قطب اقتصادی کشور تبدیل شده است و باید دراختیار کارگران باشد و به آن‌ها خدمت رسانی کند.
وی هماهنگی دولت و مجلس برای منفک کردن بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی و انتقال آن به وزارت بهداشت را عملی اشتباه خواند و گفت: کارگران فهیم و نجیب هستند اما نباید از فهم و نجابتشان سوء برداشت کرد.
مهاجر با اشاره به اینکه کارگران نباید نردبان نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی باشند، گفت: نمایندگان مجلس قبل از تصمیم گیری و دادن رای به مصوبه‌ای که به کارگران مرتبط است دقت کنند که مبادا با تصمیم آن‌ها زیانی متوجه جامعه کارگری شود.
این مقام کارگری در ادامه افزود: کارگران همیشه از مسئولان و دیگر اقشار جامعه برای حفظ نظام جلو‌تر حرکت کردند.
وی با بیان اینکه کارگران حماسه سازان حماسه سیاسی و اقتصادی در سال گذشته بودند افزود: کارگران به بهترین نحو ممکن در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز