خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری کارگری روز دوشنبه ایلنا می‌خوانید؛

مخالف ادغام یارانه نقدی و بسته حمایت معیشتی هستیم/واریز سود سهام عدالت از سوم اسفند با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی/دو کولبر گمشده‌ سقزی در کردستان عراق پناه گرفتند/کارگران پیمانکاری چادرملو بیکار شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۶۴۱

امروز مطالب تازه‌ای درباره یارانه نقدی و سهام عدالت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مطالبی درباره یارانه نقدی، سهام عدالت، کولبران مفقود شده، جان باختن کارگران بر اثر سقوط آسانسور و بیکاری کارگران چادرملو از مهم‌ترین مطالب منتشر شده امروز در سرویس کارگری ایلنا بود. در این روز گزارش‌هایی درباره دستمزد کارگران و مالیات و همچنین گفت‌و‌گویی با علی راستگو انتشار یافت.

 مخالف ادغام یارانه نقدی و بسته حمایت معیشتی هستیم

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی، گفت: وضعیت بسته معیشتی کسانی که رفتار مالی خود را اصلاح کنند، خردادماه مجددا بررسی و درباره آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

 واریز سود سهام عدالت از سوم اسفند با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: از سوم اسفند با اولویت، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و بعد باقی مردم واریز سود سهام عدالت را آغاز می‌کنیم.

 دو کولبر گمشده‌ی سقزی در کردستان عراق پناه گرفتند

دو کولبر سقزی که گم شده بودند، در کردستان عراق پیدا شدند.

 چهار کارگر ساختمانی شبستری در حادثه سقوط آسانسور جان باختند

حادثه سقوط آسانسور در یک ساختمان ۷ طبقه جان چهار کارگر ساختمانی را گرفت.

 کارگران پیمانکاری چادرملو بیکار شدند

کارگران شرکت بهاوند باراد بعد تعطیلی شرکت، بیکار شده و قرار است به بیمه بیکاری معرفی شوند.

 دولت با ۱۵ درصد افزایش حقوق، بار ریاضت را بر دوش مزدبگیران انداخته است

حسین اکبری ضمن تشریح اقدامات کسانی که به فکر مقررات‌زدایی از حداقل مزد هستند، راهکارهایی برای ایستادگی و اتحاد در مقابل هجمه‌ها ارائه می‌دهد.

 سرریز مالیات از جیبِ کارگران به کیسه‌ نجومی‌بگیران

دولت مدام از خاصیت تورم‌زایی افزایش یارانه‌های نقدی سخن می‌گوید درحالیکه نقدینگی حاصل از سود سپرده‌های بانکی چندین برابر است. اگر دولت مالیات ۹ درصدی از این نقدینگی را بگیرد، معادل رقم لایحه بودجه ۹۹ برای طرح حمایت معیشتی خواهد بود.

 صنایعِ استان فارس قربانی خصوصی‌سازی شدند

دبیر خانه کارگر تشکیلات استان فارس می‌گوید: همچنان می‌گوییم و اصرار داریم که خصوصی‌سازی شرکت‌های دولتی، نه تنها تبعات اقتصادی سخت برای جامعه‌ی تولید دارد که تبعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و... هم به دنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز