خبرگزاری کار ایران

همسان‌سازی مشکل اساسی بازنشستگان کشوری است/ تعیین تکلیف رتبه‌بندی نیروهای آموزشی شاغل/ اولویت استخدام با داوطلبان بومی است/ حداقل دستمزد چقدر باید افزایش یابد؟/ دولت خسارات معیشتی کارگران را جبران کند/ "در" برای دستفروشان بر همان پاشنه می‌چرخد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۰۷۱

امروز در نشست معارفه مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری به بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اخباری درباره همسان‌سازی، رتبه‌بندی معلمان و همچنین مصوبه جدید مجلس برای اولویت‌های استخدامی از مهم‌ترین مطالب منتشر شده در سرویس کارگری ایلنا بود. امروز گزارش‌هایی درباره دستمزد و دستفروشان نیز منتشر شد. اظهارنظری از رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و مطالبی درباره کارگران چادرملو و مصدومیت یک کارگر از دیگر مطالب مهم امروز بود.

 همسان‌سازی مشکل اساسی بازنشستگان کشوری است

اکبر افتخاری (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) گفت: این صندوق به معنای واقعی یک زیست بوم است که دارای ویژگی‌ها و شاخص‌های مختلفی است.

 تعیین تکلیف رتبه‌بندی نیروهای آموزشی شاغل

وزیر آموزش و پروش از تعیین تکلیف رتبه‌بندی نیروهای آموزشی شاغل در بخش اداری خبر داد.

 اولویت استخدام با داوطلبان بومی است

با تصویب نمایندگان مجلس داوطلبان بومی در اولویت استخدام قرار گرفتند.

 حداقل دستمزد چقدر باید افزایش یابد؟

فعالان کارگری خواستار افزایش بیش از صد درصدی حداقل دستمزد هستند؛ باید پایه حقوق حداقل به چهار یا پنج میلیون تومان برسد تا بتوان از پس هزینه‌های زندگی برآمد اما آیا چنین افزایشی در فضای فعلی امکانپذیر هست؟!

 دولت خسارات معیشتی کارگران را جبران کند

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی تأکید کرد: دولت باید بخش زیادی از خسارت معیشتی تحمیلی به کارگران و سایر نیروی کار مزدبگیر را جبران کند.

 "در" برای دستفروشان بر همان پاشنه می‌چرخد

امسال نیز بدون اینکه امیدی برای این وجود داشته باشد که دستفروشانی که تعداد‌شان در ماه پایانی سال افزایش می‌یابد، ساماندهی شوند، به آخر سال نزدیک می‌شویم.

 کارگران پیمانکاری چادرملو در حال جمع کردن وسایل هستند

کارگران بهاوند باراد می‌گویند در نهایت تصمیم به تعطیلی گرفتند.

 مصدومیت کارگر ۲۵ ساله در حین تعمیر پمپ آب

سقوط یک کارگر ۲۵ ساله در عمق چاه باعث آسیب‌دیدگی او از ناحیه پا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز