خبرگزاری کار ایران

محمد رضوانی‌فر:

عده‌ای نام شستا را مترادف با فساد می‌دانند/قسم می‌خورم که پیگیر پرونده‌های حقوقی باشم

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۴۲

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی گفت: ما شستا را از گذشتگان به ارث نبرده‌ایم بلکه از آیندگان گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضوانی‌فر در نشست معارفه خود گفت: ما شستا را از گذشتگان به ارث نبرده‌ایم بلکه از آیندگان گرفته‌ایم. یکی از برنامه‌هایی که دنبال می‌کنیم، جذب سرمایه‌گذاری خارجی است.

وی افزود: باید در جهت توسعه و هم‌افزایی درون هولدینگی، میان هولدینگی، درون وزارتخانه‌ای و میان وزارتخانه‌ای پیش رویم. توسعه، هم‌افزایی ایجاد می‌کند.

وی افزود: افزایش بازدهی نیازمند ارتقای شفافیت است. ما باید همه چیز را شفاف در معرض دید بیمه‌شدگان خود قرار دهیم که آنها بدانند که ما همه چیز را با شرایط مناسب می‌خریم و می‌فروشیم. در اینجا بحث سلامت اداری و مبارزه با فساد مطرح است. ما همچنین سامانه BI را طراحی کرده‌ایم تا درجهت شفاف‌سازی به کار بگیریم. ما باید با کج‌رفتاری مبارزه کنیم.

وی افزود: عده‌ای متصور هستند که نام شستا مترادف با فساد است. ما باید این تصویر را اصلاح کنیم تا بتوانیم سیاست‌های خود را پیاده کنیم. من همین‌جا در پیشگاه آقای شریعتمداری و سایر دوستان قسم می خورم که پیگیر پرونده‌های حقوقی باشم و با تمام جدیت از ابزارهای حقوقی استفاده کنم. ما نمی‌توانیم به راحتی از کنار کسانی که پول شستا را می خورند بگذریم.

رضوانی‌فر تصریح کرد: اولویت ما تبدیل دارایی‌های غیرمولد به مولد است. آقای لطفی قبلاً در جایی گفته بودند که با فروش دارایی‌های شستا می‌توانیم هزار کیلومتر آزادراه بسازیم. ساختن آزادراه سرمایه‌گذاری بسیار خوبی است و باید آن را در دستور کار خود قرار دهیم. همچنین اصلاح ساختار مالی شرکت‌ها باید به صورت ویژه در دستور کار باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با بیان اینکه در جاهایی هزینه‌هایمان از منابعی که حاصل می‌کنیم جلو افتاده است، گفت: ساختار مالی شستا نیاز به بازنگری دارد به این منظور باید مطالعات امکان‌سنجی را در دستور کار خود قرار دهیم و در جایی که سودی برایمان ندارد سرمایه‌گذاری نکنیم. ما در جاهایی با فشارهایی که وارد شد منابع صرف کردیم اما بازدهی آنها بازنگشته است.

وی در پایان گفت: سرمایه‌گذاری‌های ما باید به نفع ذینفعان‌مان باشد. باید با دستور کار قرار دادن اقتصاد مقاومتی به تقویت انضباط مالی و افزایش تاب‌آوری بپردازیم. این را هم باید اضافه کنم که در تمام این مدت آقای لطفی از هیچ کمکی به من مضایقه نکرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز