خبرگزاری کار ایران

رضوانی‌فر مدیرعامل جدید شستا شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۶۰۳

محمد رضوانی‌فر به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بند پی سرپرست سازمان تامین اجتماعی طی حکمی محمد رضوانی فر را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی منصوب کرد.

در این حکم  بر رعایت جوانب شرعی ، اساسنامه سازمان و شستا و استفاده از تمام ظرفیتها  ، سرمایه انسانی متخصص و اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی ، اصلاحات ساختاری ، مدیریت بهینه دارایی ها در راستای هم افزایی فیمابین نهادهای مالی و اقتصادی خانواده بزرگ تامین اجتماعی تاکید شده است.

توجه جدی به سیاست های اقتصاد مقاومتی- کارآمدی و تاب آوری اقتصادی هلدینگها و شرکتهای زیرمجموعه شستا در فضای تحریم های ظالمانه و یکجانبه و اهتمام جدی در جذب سرمایه های داخلی و خارجی – تدوین برنامه های راهبردی شستا و شرکتهای تابعه، با رعایت همسویی با برنامه راهبردی سازمان – اهتمام ویژه به هم افزایی و ایجاد زنجیره ارزش در مجموعه شستا و سایر شرکتهای تابعه سازمان – مهندسی مجدد ساختار شستا با توجه به مبانی سرمایه گذاری در بیمه های اجتماعی – توجه ویژه به مقوله شفافیت و گردش صحیح اطلاعات – حفظ و ارتقای شستا در زمینه سلامت اداری و مبارزه با فساد – اهتمام ویژه به اجرای دقیق تکالیف مجامع عمومی – تقویت انضباط مالی و پایبندی به برنامه و بودجه مصوب – نظارت مستمر بر هلدینگها و شرکتهای تابعه با رعایت اصول حاکمیت شرکتی و اهتمام جدی در اجرای سیاست خروج از بنگاه داری از دیگر موارد مورد تأکید در این حکم است.

محمد رضوانی‌فر بیش از یک سال است که مدیریت عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین TPICO را برعهده داشت.

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل جدید شستا دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد نظری از دانشگاه امام صادق (ع) و Ph.D مدیریت بازرگانی با گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

سابقه ۱۵ سال عضویت در هیأت علمی دانشگاه و تدریس در دانشگاه‌های امام صادق(ع) و تهران،  راهبری و مشاوره بیش از چهل پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، ارائه چندین و چند مقاله علمی / تخصصی و انتشار سه کتاب در حوزه مدیریت، دبیری علمی تعدادی کنفرانس ملی و بین‌المللی، از جمله مدیریت بازاریابی و فروش و مباحثات جدی در کنفرانس‌هایی در صنعت پخش از دیگر فعالیت‌های علمی ایشان به شمار می‌آید.

از جمله سوابق مدیریتی دکتر رضوانی‌فر ● مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاری البرز● مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پخش البرز● مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پارس شهروند● نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گروه دارویی برکت● ریاست هیئت مدیره شرکت شفا فارمد●ریاست هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری)● عضو هیئت مدیره شرکت ایران دارو● ریاست هیئت مدیره شرکت داروسازی صالحان شیمی (البرز فارمد)● ریاست هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی کیوان● نایب رئیس هیئت مدیره شرکت لیزینگ پارسیان ● مسئولیت‌هایی کلیدی در گروه کارخانجات پاکنام، شرکت گسترش تجارت معین شهروند، شرکت بازرگانی آرین و البرز، موسسه آموزش عالی نوآوران و ... می‌توان اشاره کرد.

مرتضی لطفی تاکنون مدیرعاملی شستا را برعهده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز