خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شستا؛

خطوط تولید مواد اولیه دارویی و محصولات نیمه‌ساخته در خراسان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۰۳۳

افتتاح پروژه خطوط تولید مواد اولیه دارویی و محصولات نیمه ساخته با حضور مدیران و روسای سازمان غذا و دارو، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، شرکت سرمایه‌گذاری داوریی تامین، سندیکای مواد موثره و بسته‌بندی دارویی، مدیران صنعت دارو، اساتید دانشگاهی و هیئت مدیره شرکت تماد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افتتاح پروژه خطوط تولید مواد اولیه دارویی و محصولات نیمه ساخته (شهدای صنعت داروسازی) تمادا (کارخانه مشهد) صبح امروز با حضور مرتضی لطفی (مدیرعامل شستا)، حمیدرضا علیپور (مدیرعامل شرکت تماد)، محمدرضا رضوانی‌فر (مدیرعامل TPICO)، فرامرز اختراعی (رئیس سندیکای مواد اولیه دارویی) و غلامرضا اصغری (رئیس سازمان غذا و داور و معاون وزیر) در خراسان رضوی انجام شد.

این پروژه که با همت فرزندان این مرز و بوم طراحی و به اجرا درآمده، در آبان ماه سال ۱۳۹۷که به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، با حضور مدیران به بهره‌برداری رسید. ضمن اینکه محیط پروژه در فضایی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در دو طبقه طراحی و ساخته شده است.

از دلایل اجرای این پروژه می‌توان به نبود فضای کافی در تماد تهران جهت توسعه پروژه‌های جدید و پایین بودن ظرفیت تولید رانیتیدین در تماد تهران (۱۵۰ تن در سال) اشاره کرد. در طرح جدید تولید  رانیتیدین به ظرفیت تولید ۳۰۰ تن در سال خواهد رسید.

اصلاح ساختار GMP در تماد تهران و ایجاد خطوط در تماد مشهد با استانداردهای جدیدو روز GMP، توسعه فضا جهت محصولات جدید که در pipeline واحد تحقیقات قرار دارد نیز از دیگر دلایل اجرای این پروژه است.

برای مشاهده جزئیات کلی این پروژه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز